nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, March 14, 2016

Kem Ibadah Masjid Negara


Hi beb,
arini FB aku dihujani, sakat2 dari kawan2 sebab keluar paper,
boleh chek disini..
http://www.hmetro.com.my/node/122576

acctualy, sebenarnya, gambar ni wartawan yang snap,
waktu aku nak ambil anak2 pulang dari kem ibadah masjid negara..
kem ni 3 hari 2 malam..
anak2 bermalam di masjid negara..
bayar hanya rm50 sahaja..
tapi tempat terhad..
apapun 
memang terbaik la kem ni..
tengok, macamana Fatihah sebaik je nampak aku,
banyak kekesalan dihatinya,
sedangkan bagi aku Fatihah anak yang baik dan rajin,
tapi rupanya, banyak yang dia rasa masih kekurangan..

lepas tu, balik je rumah, boleh nampak perubahan anak2 terutama bab solat..
dan excited perkara2 yang ke arah agama..

alhamdulillah, aku nak jadikan kem ni rutin tahunan anak2 ..
dalam pada mengejar ilmu dunia,
ilmu akhirat yang paling penting sebenarnya dalam menuju kehidupan ke masa akan datang..


aku lah ibu yang paling dasyat menangis.. 
sebab tu la, metro trus2 datang berpusu2 snap gambar aku,
aku ni sememeh skit, fatihah mmg turun aku,
tu aku menyampah gi kem2 mcmni, mesti aku yg over menangis..
tgk, sampai kem anak pun aku yg over..





Anak2 tekun mendengar motivasi ustad..


P.s : Moga anak2 kita semua terbimbing ke arah insan yang soleh dan solehah.. aminn..

1 comment:

  1. Mudah2an Fatihah dan Ilham akab jadi anak yang soleh dan solehah...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK