nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, December 15, 2015

sedondon anak beranak

hii beb, saja update blog,
nak menyatakan betapa aku kerinduan nya dengan kamu semua..

ecehhhh, aku tau kamu semua pun kerinduan kat aku kan..

pirahhhhh..






nak tunjuk sedondon,
nak tunjuk jugak yang betapa sukarnya nak tangkap gambar dengan budak tocik sorang tu,
aduhaiii,
jenuh tangkap, 
tengok la baru keluar rumah,
dah comot bagai dah..
dek kerana si tocik sorang ni..

bukan dia jek yang selekeh,
tengok mak pun dah selekeh dek kerana melayan dia








p.s: sapa nak set baju ni leh wasap me at 0125711621 eh,
kita jual set baju ni,
baju top linen + kain batik lukis tangan, 
atau leh tukar 
baju top linen + kain english cotton corak batik..


No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK