nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 21, 2015

Throwback Raya 2015

Hi Beb..

cerita ceriti raya aritu,
sorry la walau dah nak masuk raya haji...

raya aritu aku raya di Johor, 
Turn asben,
serius aku tak kisah, raya johor ke, kampung aku kedah ke,
semua nya best2, 

asal nama balik kampung, mana2 pun aku dah hepy...
 ni masa aku menaip, lagi 3 hari nak raya haji pulak,
turn kedah pulak, so dalam hati aku dah berbunga2 dah,
mula lah plan nak pergi sana sini bila skali skala balik kampung...

Outfit kami di hari raya,
peach coklat,
inilah gambar raya aku yang paling best,
kalau nak tunjuk yang lain semua kelaut eh,
ni pun baby Faiqa pandang kelain,
dan Ilham muka dah selekeh tak sabar lari sebab bosan tangkap gambar katanya..
hai la anak..hihihi
aku salute habis bila tengok gambar2 raya korang yang anak2 boleh fokus cantik je depan kamera,
macamne korang buat tu eh...???
tips please,.... ngeeeeee

Seisi bersalaman bermaafan,
huru hara masing2..
raya kalini best, semua anak2 mak johor balik
termasuklah Nini dan Nuar dari Missori US,
setelah bertahun2 raya diperantauan
tiap kali raya, asik tak cukup korum je,

Ini pun kira gambar paling mencabar ditangkap,
tengok kanan skali ifran kemainnya lagi senyum,
tapi dia dokong ain yg menggeliat nak turun tu.. 

again..

ok, aku agak over disitu...
hahaha



ni abg aku and family,
adik aku miza, 
dok perangat aku tunjuk gambar raya yg hepy dari kedah,
konon nak bg aku nangis la tu,
sbb dia tau aku ni sememeh skit,
sib baik aku macho tau kalini walaupun ada sedikit syahdu.. hahaha


ok, tu kisah raya pertama,

seterusnya,
apalah erti raya kalau tak melawat sana sini kan..

tayang skit, 
baju layer2 dari poplook ni
terasa cun bila memakai,
walaupun tak cun mana pun.. hahaha


ini di rumah nenek aku di Klang,
rumah legend dimana aku berlari kesana kemari dari kecik,
sekarang aku masih setia di tangga itu.. 

Dirumah Zana , kawan opis aku,
sedap nasi kerabu dia,
ni suma geng2 opis ni..

Perjalanan ke rumah Epyzul kawan opis gak, di semenyih
naik kreta opis...
tengok budak kecik Faiqa tu,
kemain sibuk je dia..
muka tengah jeles sebab nak duduk depan..


 ni dekat umah cik chah di bandar einstek,
tengok budak tecik tu lagi,
kemain laju je tangan dia nak menarik pasu cantik tu,
kalau pecah tu menangis mak eh..

tidor berirama kah..??
ni kebetulan je tau, bukan ada sesiapa yang setting,
cute je kan, Faiqa dan Ain...
dah macam ikan duyung dah diaorg..


dah abis dah kot koleksi raya aku,
layan selfie aku dgn budak muka ngantuk tapi taknak tido ni
budak busyuk macham



dalam ngantuk, snyum mesti ada..

senyum sampai kembang idung tau..
dah la tiru idung mak..

ok dah bosan selfie, trus marah,
mak, cika nak tido la,
apa ni nak selfie selfon ni...

hahaha
apapun semuanya kenangan terindah...


No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK