nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, June 23, 2015

Tukang Kemas rumah..

Selamat berpuasa semua...
penat kan, ibu2 terkejar2 kesana kemari,
tu tak kira lagi penat nak masak dan pikir apa nak masak...
tapi saya ok jek,
sebab saya ada "tukang kemas rumah"
Terrrrrrrrrrsangat lah kemasssss nyer kalau budak tecik ni ada...


pengemas yang hebat ni bukan baru berkecimpung dalam bidang kemasan ni,
malah dari  dia sebesar ini lagi
jeng.. jeng.. jenggg


dan sekarang bila dia dah melangkah setahun 5 bulan,
sifat rajin mengemas dia pastinya lagi bertambah hebat..



Haaaaa, dapat tangkap dia...
ini rupanya kerja dia sorang sorang mengemas...
penat mak tau....

tu yang tetiba tin sardin ada bawah sofa tu...

aik, gigih berusaha nampak.. hihihi

dimana-mana sahaja..


Termasuk lah di Library...

ada aku kesahhh..??????

siapa budak yang rajin sangat tu..????

Tentulah budak busyuk saya

FAIQA MAHIRAH


No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK