nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, November 3, 2014

Selamat Pengantin baru Poksu

Adik last and ever belah asben
setlle dah semua,
Alhamdulillah,
Syauqi Hamdan pok su kesayangan anak2 sedara dah kawen..
dengan orang melaka..


17.10.2014 Jumaat Malam, Bukit Katil Melaka
amik cuti sehari, 
bergerombolan ke melaka, 
sewa homestay 


Mak dan anak..
macam adik beradik tak..??
waaaaa perasan.. hahaha

Ceria-ceria,
cik jue, maklang, dan adik/ nini hamdan yg dok amerika tu balik (pakai spek)




 dua kali akad,
settle, alhamdulillah..


Budak tecik ni tido je sepanjang majlis..
penat je pakai baju sedondon tau..


Esoknya hari persandingan belah perempuan..

Syauqi Hamdan dan Teera Razak


Kalau leh zoom kepala aku dok kat atas engkolok aki,
kemain rancak menyembang..
penuh perasaan muka sengih..

comei tak..??
Ilham gaya tension asik tangkap gambar je dr tadi..
asben lak sesat pakai tshirt buruk,
baju melayu asben lupa bawak..hihihi
dan baby faiqa pulak hampir kesemua gambarnya dkt pelamin dok pandang atas,
dia dok geram dengan bunga2 jurai2 atas pelamin tu,
apapun kakak fatihah je yg maintain..
(kakak dgn abah mmg potostat sungguh muka depa)



Aku suka gambar ni, tapi Baby Faiqa pulak pandang atas..Grrrrrr


Percubaan pertama mak pakai tudung Fareeda,
sumpah mak tak selesa,
rasa serabut, asik melorot je kedepan..

mak control muka supaya udung tak melorot..
mcmne eh korang geng, bg tudung ni tak melorot..


25.10.2014 persandingan belah lelaki (johor a.k.a rumah kami )
aku tak tangkap gambar byk,
kalut je, mcm2 kena buat, 
Tema pink belacan

Comel la adik2 ksu ni..

Fify adik ipar aku,
inilah geng dapur aku ni..

Taraaa, aku, 
no caption la,


Selit skit gambar Uncle Wahid a.k.a dato sri wahid omar
pakcik belah asben,
tak sempat nak gambar betul ngan dia, masing2 kalut..

so, itu je gambar yang ada dalam simpanan aku,
nanti dapat gambar yg proper,
gambar yg dari photografer..

kiranya post ini akan bersambung la eh.........


No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK