nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, November 3, 2014

chak chak baby Faiqa Mahirah - 10 month

Nur Faiqa Mahirah
Penyinar rumah,
semua pun rindu-rinduan kalau tak jumpa dia,
baik, mak, abah,
kakak dgn abg dkt skolah pun,
balik skolah je mesti lari2 tak sabar nak jumpa 
kesayangan semua ni..

Minah senyum..
dia kalau senyum ye2 sungguh2..

Bangun idur je, 
mesti trus sengih,
mcm mentari yg menyinar.. 
eceh, bahasa mak, over tauuuu.. hahaha


Muka sengih budak busyuk bangun tido..


nampak gigi 5 batang..



aummmm,
gigit kang baru tau..
sedapnya bau dia bangun tido,
bau busyuk2 masyam tu yg geram nak gomol tu..

dah2, mak dah kerinduan dah kat opis ni,
mcm nak terbang trus je ke rumah cium dia..


2 comments:

  1. as salam
    nak jwb soalan kt komen blog saya
    saya beli baju tu thru mudah.my je

    ReplyDelete
  2. comelnya tengok dia ketawa sampai nampak gigi atas bawah tu... amacam jaga time tumbuh gigi harituh? hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK