nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 22, 2014

Kesayangan demam..

Kesayangan rumah,
penyinar ,
Faiqa Mahirah demam,
dia demam semua jd muram,
abang dengan kakak pun sedih,
kakak tak habis2 cakap,
faiqa baik la cepat..


merengek je dia..


Mak sampai tak tidur risaukan dia..


suhu badan dia selepas demah dgn air,
kalau sebelum demah 39.7,
tinggi, sampai mak tak tidur malam,
duduk je jaga dia, takut terlena, badan dia makin panas nnti tak sedar

susah nak tgk dia diam mcm ni,
kalau tak ada je kerja dia..


melekat mcm anak kangaroo dah,
mak nak masak pun susah..


kami rindukan ini..


mesti kacau kakak dengan abg


kesayangan kakak,
kakak klau tgh skusyuk buat apa2 pun,
kalau faiqa kacau tak apa je dia..







Cepat lah sembuh sayang,
rindu noty2 adik..

2 comments:

  1. Mudah2an adik cepat baik...rindu nak main clap2 dgn adik

    ReplyDelete
  2. alahai demam2 pun comei.. nak berjalan kot tu yg demam. cepat sembuh syg

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK