nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, September 9, 2014

Faiqa Mahirah Milestone 8 bulan

sambung cerita lepas
lepas je Faiqa baik demam,
lama jugak la dia demam + cirit birit,
pastu bila baik mulalah,
habis suma dia jelajah,

tengok tu,
habis album2 dia selongkar,
tiap ari la jugak kena susun balik
sib baik kakak rajin tolong kemaskan,
dia kalau baby faiqa yg buat selerak, 
sanggup je dia kemas tanpa bantahan..

tengok tu,
geram tgk gelagat dia,
bila tv ada lagu2,
dah mula pandai enjut2 badan menari2..


panjat jgn tak panjat..


yang ni lak,
dah gaya macam kena tahan polis dah,
'jangan bergerak'
 dia berdiri,
tetiba je dia menjerit,
menjerit gaya mcm kena pukul tu,
ingatkan kenapa,
rupanya takut gayat tak reti nak turun sndri..
ayok, la hai budak tocik ni,
dah berdiri tak reti turun lak..



inilah port kegemaran dia..
pantang ada sesapa dok kat meja,
sure dia datang..
rindu je dengan keletah dia,
rasa mcm jangan la cepat besar adik,
nanti mak rindu..


nyenyak tidur setelah noty2 tak reti dok diam..



p.s: alhamdulillah, 
masih lagi diberi rezeki Allah, 
Faiqa Mahirah masih lagi fully breastfeed, 
harap sampai la hajat mak untuk sampai umur mu 2 tahun sayang..





No comments:

Post a Comment

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK