nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, August 13, 2014

Cerita Raya Kami 2014

Sebelum berakhirnya Ramadhan, 
baik la aku coretkan skit cerita disini.. 
 Tahun ni Raya kampung aku, Padang Serai Kedah, 
happy sgt, lama sangat rasanya tak balik Kedah,
\dekat 2 tahun dah, yelah, kat sana takde sapa dah, 
sejak arwah ayah meninggal, dan mak dah dok Taman melati KL, 
rumah tu terbiar kosong, berkumpul time raya jek.. 
 so, bila skali skala balik raya, rumah tu dah berhabuk gilos, 
jenuh la jugak mengemas habuk tu tapi takpe, janji happy dan puas hati..

Tema Purple..

Abg Cayang degik tau..


Anak dara pun berbaju kurung..


Faiqa dengan Zara,
anak abg aku, selang 2 bulan dari Faiqa

Dah macam ulat bulu dah aku tengok dua2 ni,
merayap rata rumah..



Its all about friendship.. ecehhh hahaha

Yang beraya di rumah,
mak sedara ku, 
dan sepupu ku, bai Romi


Gedik2 miza adik aku dengan anak2 sedaranya





susah kemain nak tangkap gambar family,
ini je hasil yang paling memuaskan,
opsss, kami ada tangkap gambar studio,
tapi taktau la cantik ke dak,
sbb memasing peluh2 hangit semua..


aku suka gambar ni,
\sbb sbb cik abg yg tengah syok tido,
tapi sebab sikecik, kat bawah, tu
yang pantang tgk handbag sesapa mesti nak terpa,
dia suka kemain besi2 yg kat handbag tu


Kami Ontheway ke Penang,
anak2 sibuk nak naik feri..
pastu, pekena dalca terbaik mami penang Unty Roy,
unty aku kalau buat beriyani, mmg sedap giler
sampai termimpi2..


 Kandid2 anak dara,
kemain cekci posing tau,
tengah step nak blaja duduk,
dan harini selang 2 minggu dah duduk sndri dengan jayanya..
hiphip hureyy

Gambar2 random je,
nanti ada part two eh.. :)


4 comments:

  1. Wah...Meriahnya Raya...Alhamdulillah.
    Suka menatap foto kek-kek bagai tu, havoc betul.
    Ada ambil tempahan ke?
    Semoga semakin berbahagia hendakNya, Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin, tq y,
      saya tak de amik tempahan, tp klau kwn2 soh buat buat la jugak, byr sikit2 je, kalau fully komited amik tempahan tak larat lak rasa dgn berbaby lagi..hihihi

      Delete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK