nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, April 9, 2014

WW- Susah nya nak tangkap gambar bertiga



Adik tengok kat lain.


Adik dah comel, 
kakak pulak buat muka ketat


Abang dgn kakak dah cantik
adik pulak goyang2 macam spring

payah duduk,
meh kita baring,
adik pelikkan abang yang merenyam dan mencium dia aja..


last skali adik, tension..
senang buat siren huaaaaa
terus berenti semua..hihihi


susah kan nak tangkap gambar anak2 ni
nak soh dok diam2 memasing..

rasa nya ni la yang terbaik..

walaupun muka kakak ketat,
nasib awak le kakak,
mak nak wat cover kat facebook,
kan dah tak cantik,
hihihi


p.s : My Precious..

4 comments:

  1. Alhamdulillah.... Comel2 dan hensome anak2 Puan Belinda ni...

    Mesti ayah diaorg ni pun macho lagi hensem kan..?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, ayah dia puji diri sndri, sbb mak nya tu..hihihi

      Delete
  2. siannyer adik kena paksa ambil gambar..sampai nagis2 adik kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tu lah, nak melayan kan mak yg gilos.. tp kenangan tu rizziela, kecik hanya skali.. ;)

      Delete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK