nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, March 25, 2014

Habbatussauda membanyakkan susu..??

betul ke..???

saja try2..

susu setakat ni alhamdulillah masih banyak, tapi belah kanan je, belah kiri kurang skit,
belah kiri kalau pam, ada la dlm 3 oz je mcm tu..
struggle belah kanan, kalau skali pam leh la dpt 5 oz keatas,
tu yang try habbatus sauda tu..

jom tengok hasilnya..


aku tak tau la kebetulan ke hapa..
makan satu sudu kecil, kunyah2 tanpa air, pastu baru minum air banyak..
tapi mmg inilah yang aku dapat, bila aku mkn habbatusauda ni dlm sejam sblm pam..
kiri aku dah setanding kanan.. yeahhh


esoknya..



tambah lak botol kecik tu, untuk sekali pam ..

habbatus sauda tu aku beli murah je,
rm10 je, kat stall jamu, yg depan food court tesco selayang..

kena mkn berterusan la kot kan..
faiqa pun dah nak masuk 4 bulan, menyusu dah makin kuat..

jom tengok Faiqa Mahirah yang terkini..
3 bulan 3 minggu




cecibom mak...
dah susut skit dah badan dia, walau nyusu kuat..

p.s : Alhamdulillah rezeki anak.. freezer tak muat dah nak storage,sampai kena pinjam rumah mak nye freezer dok riki2 nak beli deep freeze baru.. ada sesapa nak sponsor.. ;)

2 comments:

  1. bestnya.. nak makan jugak la habbatussauda nanti. linda guna pam manual ke auto?

    ReplyDelete
  2. aini- linda guna auto, spectra 3.. malas nak pam dgn tgn..lenguh larr.. hehehe
    tapi manual pun linda ada, madela harmony, mmg dr ilham dulu lg.. kdg2 guna guna, trutama travel mcm nak gi kenduri ke hapa, senang pam manual dlm kreta pun leh pam..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK