nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, November 19, 2013

My Dear Warehouse sale 2013


Hi..hi..

last week gi My dear sale..
kat puchong..
susah jugak nak carik jalan, terceruk nun di dalam kawasan kilang
sib baik ada MR GPS..
tu pun tersesat jugak..

tapi sesat skit je lah.. :)

hajat nak tangkap gambar kat warehouse tu,
tapi sampai je kat sana, dah rambang mata,
terus lupa..

so layan apa yang aku dapat grap je la ek..

Playpen RM136..
murah kan..
kat luar mana nak dapat..
kat carrefour pun paling kurang rm160 jugak,
tu pun brand ntah apa2 ntah..



Stroller
RM90 jek..
ada macam2 jenis,
semurah RM50 pun ada..
kalau jenis buggy 3 roda tu baru rm120 jek,
memula ingat nak beli pattern buggy,
tapi pikir2 balik, tayar dia besar,
aku pakai exora jek, 
bonet kecik sekangkang kera jek,
so kena carik stroller yang leh lipat jadi macam payung,
tak la makan space..
so, inilah yang terbaik...

dan kalau yang carik stroller twin rm130 je tau..
gilerr arr,
stroller twin tu setau aku 
kalau kat luar takde rm500 keatas jangan cakap la kan..


Sori model seksi..
car seat..
rm120 kot..
aku suka pakai ni,
kalau gi memana,
kedai makan ke,
kenduri ke,
inilah yang aku akan usung kesana kemari..
dan kat umah pun boleh buat golek2 buaian untuk baby..


dah,
settle dah barang2 baby..

tinggal satu jek yang aku hajatkan,
Ergo baby carrier..
en suami suka pakai carrier sebenarnya banding strollr,
katanya senang, baby melekap..
pakai stroller, susah nak kawal..
aku lak tak suka pakai carrier,
tak larat nak bawak.. hehehe
takpe lah,
yetak ye pun, en suami yang slalu bawak anak2 pun,
mak sibuk lah katakan,
sibuk mencarik barang2 tika shopping.. hehehe

nanti ada duit lebih leh la beli..
khas utk en suami,
(ntah bilalah nak ada lebihnya tu kan..)..hehehe


p.s : sok nak kena gi HUKM,
jumpa pakar, doc nak decide,
either aku kena induce ke tak,
sebab diabetes..
ada sikit debar disitu.. 
doakan aku ek..





5 comments:

  1. Wah best nya semua murah2 xsampai 200 tiap brg.. kalau kat luar total mau dkt 7-8ratus tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg yana, beli brg2 besar, abis tak sampai rm400 pun aritu.. klau kat luar rm400 tu dapat satu barang jek..

      Delete
  2. Memang best kalau g housesale kan?

    sy dulu pun belikan anak2 basikal, playpen, kereta tu kat sana..berbaloi2

    ReplyDelete
    Replies
    1. rizziela- kan.. en suami bukan main xcited lg siap nak beli kreta mainan yang besar tu kat anak lelaki lnda.. tp sib baik tak cukup bajet..

      Delete
  3. banyak beli
    tapi murah ok lah kan
    salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com
    dah follow blog ni no 344

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK