nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, October 14, 2013

Caj Kos bersalin di HUKM




Nampak tak..??
celar la kot kan..
senang untuk rujukan ibu2 kat luar sana,
aku keja gomen,
so, ada GL,
tak la kena bayar mcm atas nih,
murah la skit..
tapi klau takde GL pun, aku rasa HUKM still antara yang termurah,
dan rekod aku bersalin dua anak sebelum ni disana,
aku berpuas hati..

dan kali ni pun nak bersalin kat sana jugak..
insyallah..

6 comments:

  1. aku pun segalanya ditanggung majikan. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. katakan YA kpd HUKM... akak pon 3-3 kat sana.

    ReplyDelete
  3. akak bersalin di PPUM.. bayangkan duk kat sepital 2 bulan setengah dan bersalin ceasar bayar 500++ sebab GLler.. rasa cam tak percayajerkan.. sebab akak duk sepital swasta untuk monitor BP seharipun 600++ ...
    so PPUMpun terbaik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cho zila- 2bulan setengah utk rm500, mmg gilos nyer murah lah.. PPUM dan HUKM lebih kurang je tu..

      Delete
  4. Lida Rahim- ye, siap ckp kat tfiq, walau kat mana pun pecah ketuban, nak rush jugak ke HUKM, tak kira..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK