nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, September 26, 2013

WW- Rapat..


Adik ngan Kakak..
sangat rapat berdua..
tengok TV pun nak berkepit..
tak leh berpisah...

kakak kalau makan pun mesti ingat kat adik,
adik pun sama..
kalau mak beli apa2 kat kedai pun, akak mesti tanya, untuk adik..???
adik pun sama.. untuk Kakak...????

adik lepas mandi, kakak tang sikatkan rambut adik,
apakaikan bedak adik,
adik pulak tolong sidaikan towel kakak..
its natural..
aku tak pernah ajar pun..
tanggungjawab sesama...

semoga berkekalan...
ni nak ada baby nanti...
harap baby boleh menyelit ditengah2 kemesraan kakak dan adik nih..
nmpk setakat nih kakak dan adik dah eksited sangat nak ada baby...
harap sama rapat lah mereka bertiga nanti...
walaupun gap umur agak jauh...

1 comment:

  1. seronok kalau anak2 rapat & tak bergaduh..tp susah nak dpt

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK