nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, February 6, 2013

Dinosour makan roti canai

pernah dengar..???
pelik tapi benar...

seorang Pakar kaji bumi telah memberi dinosournya makan roti canai sisanya,
dia melakukan demikian adalah kerana mungkin untuk mengelakkan dari dimarahi ibunya yang mana selalunya sekeping roti canainya itu dia tidak pernah dapat menghabiskannya...kononnya dengan harapan, dinosour itu dapat membantu ia menghabiskannya...

nak tengok rupa Pakar kaji bumi itu..???



jeng..jeng...jeng...
dari dapur, aku dok heran,
apsal aku nmpk pinggan ilham lain macam jek..
rupanya....


lerrr...
elok punya dia susun semua..



siap berlakon suap2 dinosour lagi...



Muka bahagia dapat suap dinosour..


P.s : bagi dinosour makan pun, idak abis jugak roti canani sekeping tu...
Ilham.. Ilham..

5 comments:

  1. comel dinosournya...teman ilham makan roti canai yup

    ReplyDelete
  2. nasib baik dinosaur tu kecik je, kalau besar dengan Ilham sekali kena makan

    ReplyDelete
  3. yana- gitu ngan akak pun kena ngap skali..hhehehe

    ReplyDelete
  4. Salam ukhwah.. suke tgk ragam anak2 kan...support me new blogger..follow me back ya..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK