nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, February 4, 2013

dah pandai tinggalkan pesanan..

Fatihah Amni
semakin dewasa dia..
dah pandai tulis nota dah...
semedang si emak ni pulak pelupa,
elok sangat la tu..

aiseman,
mak nih asal orang tinggal pesan je lupa..
senang,
meh saya tinggal nota bagi mak ingat skit..



fokus..fokus..



ini pintu bilik tidur mak..
aritu satu jek,
lepas cuti lama aritu dah 4 dah...



grammar berterabur abis..


meh fokus dekat2 apa pesanan untuk mak..












sekarang ni tiap kali cuti sure akan bertambah lg...


ada kawan aku suggestkan beli board ngan magnet kecil2,
sure lagi banyak pesanan untuk mak nanti kan..


8 comments:

  1. Cute ooo...Pandai sdh drg bagi pesanan kan..heheh

    ReplyDelete
  2. bijaknya Fatihah...
    memang kena buat gitu..takut lupa

    ReplyDelete
  3. ye la noks... kau kena beli ape yg kawan kau ckp tu... lg senang dia nak tempek pesanan dia yg sgt comei itu... hehehe

    ReplyDelete
  4. jue - dia bosan tu mak dia asik lupa jek..:)

    ReplyDelete
  5. Qaifa - kalau merapu nih mmg tihah ler orgnya..

    ReplyDelete
  6. NM02- kan... selamat skit pintu umah aku..

    ReplyDelete
  7. hehe, dah besar dah tihah, moga mak x lupa dengan pesanan tu... hehe

    pssst ; kak inda, nak masuk Taman Haiwan tu pakej sekali ngan masuk Taman Botani Negara Shah Alam iaitu RM3 seorang, tapi kalu nak masuh rumah 4 musim kena tambah RM3 seorang.

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK