nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, December 27, 2012

happy birthday My princess Fatihah Amni


26 Disember 2005 - 26 Disember 2012

Genaplah sudah anakku Nur Fatihah Amni 7 tahun..

Alhamdulillah...
Terima kasih Allah kerana mengurniakan ku
anak yg cantik, cerdik, rajin belajar, rajin membantu mak dan sentiasa mendengar cakap..
betapa saya amat menghargainya...


dan

kelmarin adalah serba sedikit sambutan besday Tihah
since Mak Johor sefamily,
ngan kakak dan adik ipar aku semua datang,
berkumpul sekeluarga
kami decide buat besday Tihah jek walaupun masa tu awal 2 ari..





speggeti Goreng dr mak,
sate dari abah + mak long,
Kek dari pak usu + pak uteh..



gambar gegel2..



kakak sayang..



with syafiqa, cousin tihah same age..






apa tihah dapat..??

strawberry shortcake, yg boleh bertukar kaler rambut dan bau sangat wangi..





idaman tihah..
dr pak uteh dan mak tok..
barbie yang ada banyak baju..
ha, hambek ngko skali 60 helai baju dapat..
jenuh lah nak salin2 kan bju barbie tu..

suka tihah...
"mak, kenapa kita kena sambut besday setahun skali je..???"
ayat tak puas besday...


dan kerinduan ku...






jadi anak yang berguna ye sayang..
kekalkan momentum kakak..
mak sentiasa berdoa agar kakak sentiasa menjadi anak yang baik dan berguna dunia dan akhirat..
amin...


P.s: melangkah ke darjah 2- kawan2 dah nak masuk 8 tahun, Tihah baru masuk 7 tahun...




4 comments:

  1. happy belated birthday tihah,
    be a good girl to your mak n abah yerk.....

    ReplyDelete
  2. happy birthday tihah.. moga jadi anak yg solehah dan menten comel selalu :-)

    ReplyDelete
  3. hepi besday....
    moga jadi anak yg solehah...

    set barbie tu geramnya he..he..

    ReplyDelete
  4. happy belated bday tihah..

    jadi anak yg baik smpi bila2 yer.... :)

    linda bag HK tu beli kt H&M....

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK