nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, November 28, 2012

WW- Hadiah keuntungan dari Maybank..


dapat surat,
cek rm47.95..
Hadiah semperna maybank untung besar tahun nih..

terkejut jugak...
1st time dapat macamnih..

apapun thanks Maybank,
RM47.95 pun kira byk gak tu,
lepas la baju skolah Tihah brand canggih sepasang..

**Untung banyak2 lagi ye tahun depan.. :)

17 comments:

  1. tahniah....
    mmg bole beli Tihah ni...

    ReplyDelete
  2. ni simpananker apa yerk... bestnyer sikipun sapa nak bagikan..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezeki... x banyak pon janji duit free n halal kan kak...

    ReplyDelete
  4. oo yang ni kira macam mudharabah....rugi sama2 rasa, untung pun begitu juga...ambil insurans kat etiqa takaful ye...(^_^)

    ReplyDelete
  5. oo ni kira macam mudharabah....rugi sama2 rasa, untung pun gitu juga...semua insurans yg berkonsepkan takaful memang ada camni...(^_^)

    ReplyDelete
  6. tadi rasa dah komen tapi tak keluar..
    takper komen lagi...
    bertuahler kan kalau dapat...

    ps... kat Jugratu boleh jer nak naik bendatu kena bayar ler... RM160 tak silap kot...

    ReplyDelete
  7. mama likha- aah, pelik kan..linda pun pelik..hehehe

    ReplyDelete
  8. cho zila- ni pakai insuran kreta takaful etika nih..

    ReplyDelete
  9. mia kassim- oo.. mudharabah ek.. linda xreti sgt banking term nih..hehehe

    ReplyDelete
  10. cho zilla- ooo, mahal gak ek rm160.. tp skali skala lepas geram dan tension ok jugak..

    ReplyDelete
  11. hehe.. aini pun dapat gak tapi byk sket rm69 hehe

    ReplyDelete
  12. aini- maybank mmg bagi ek tetiap tahun..?? byk tu.. jeles i nih..hehehe

    ReplyDelete
  13. rezeki tu..... munna klu dgn bank rakyat adalah dpt tiap2 tahun sebeb ada beli saham yg RM 500

    ReplyDelete
  14. kenapa aku tak dpt? kenapa? kenapa? kenapa??
    huwaaaaaaaaa....

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK