nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, November 7, 2012

Update gambar rehearsal Tun Hasmah- Part 1..


since aku dah update pasal gaji pertama tihah disini..

ramai yg tanya, nak tgk gmbr tihah rehearsal..
aku tak tangkap2..
knpnya..??
sebabnya aku takde kamera canggih,
aku cuma pakai sony xperia yg tak leh zoom..
istana budaya plak suasana gelap..
mood romantik punya gambar..


so, korang cubalah besarkan bebola mata korang utk melihat tihah dan artis2 lain dr kejauhan ye..


ok, ni jek satu2nya gambar yg clear pkai kamera HP..
Teater Tun Hasmah,
peneraju utama..
hasmah muda- Lisa surihani
Hasmah Tua - Siti eja..
mahadhir - isma daniel..
harga tiket bagai dan tarikh, leh nampak kot kat situ..



penempatan bilik persalinan dah keluar...
ni lah antara peneraju utama...



Tihah di mana..??
 No 6..Fatihah Amni as maizura anak tun hasmah...
sebilik dengan damia sari (anak isma daniel) as cucu tun hasmah..
dan emira idayu as marina mahadhir kecil..

opsss.. lupa pulak..
no. 5 tu bilik adik aku and the geng..
banyak giler watak miza..
macam2 dia leh jadi..hehehe


ok, persiapan sebelum rehearsal tetiap ari,
mesti gedik dulu..
kalau x gedik bukan tihah la namanya..
alahai...


masa rehearsal di bilik ..mana tihah..
tenggelam...


ok ni bukan tihah yg kaler ye..
Lisa surihani yang kaler..
suka kemain lisa tgk tihah bwk buku kaler..
siap ckp len kali bwk lagi ye..
hehehe.. comel lisa..



lisa surihani dr kejauhan..
tgk bknlah jauh sgt pun,
dek sebab hp aku xde zoom..
terima je lah hakikat...



mahadhir (isma daniel) tgh berucap..



ok..tihah seperti biasa,
sempat lg nak gedik..



Tihah cikonet berbaju pink bersama azizah mahzan and the geng..
azizah mahzan ni sempoi orgnya..
happy go lucky ..



lets move....



eja dgn azizah mahzan..
eja sgt slim ok..
aku asik tgk potongan badan dia jek..
jeles tau..
bilalah mak nak kurus mcmtu eh..


lg tihah dan eja dan isma daniel..



semalam punya rehearsal ada wawancara lak bersama artis2 utama..
tu isma daniel ngan eja..

memang memenatkan,
melihat kesugguhan semua artis bagi komitment..
tihah dah pernah blakon iklan..
tak penat..
sbb ada cut2..
tapi teater lain..
salah ke betul ke kena jalan jugak..
so, latihan bertubi2 terpaksa dibuat agar lancar..

jumaat nih dah stat..
tihah x nebes..
aku yg nebes..

ok beb for part one


sadis tul aku kan,
gambar blur,
tapi nak tunjuk jugak..hahaha
ok..ok..
demi pada negara..eh..eh.. pada anak..
mak pinjam kamera arini..mlm nanti dapatlah tangkap gambar yg elok2 skit, dan leh zoom2..
arap2 part two nya cerita gambarnya dah clear la no...



exam tihah agak jatuh sebab tak sempat study ada rehearsal malam2 masa KSSR aritu..
tp still A semua subjek..
tapi A yg biasa2 jek..

1 comment:

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK