nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, November 12, 2012

Teater Tun Hasmah- part two... gambar elok punya

hii geng,
sblm nih aku amik gmbr pakai HP jek..
punyalah sadis,
pakai hp x canggih,
gambar jadi ntah apa2 ntah..
sib baik ada insan mulia,
sian kat aku,
bgf pinjam kamera canggih nya..
tenks diana..lebiu lah..

jom layan

tengok tihah disebalik tabir..


di bilik persalinan tihah


bilik tihah, kongsi 3 org,



ok, mak sempat verangan artis jugak dulu ngalahkan anaknya..



amik baju di bilik wardrobe



test microfon



saya as maizura mahadir kecil..



miza (adik aku) yg pakai baju putih tu..
ngan gengnya, theera, sura, naqia..



eja tgh test microfon plak..



rehearsal
ya, itu lisa surihani



lisa as Tun hasmah muda...



Tihah disitu tgh dancing ngan mazhar (adif, anak isma daniel)



tihah lg disitu,
time daddy mahadhir tgh sakit




Tihah masa Iraq time..



tihah blakon mati



persidangan umno..



tihah as cucu tun hasmah pulak..



kawan baik tihah disana..
damia sari,
anak isma daniel..
yg aku tensinya,
dia suka benorr masuk bilik isma daniel,
sampai nak kencing pun ngan damia kat bilik isma..
dah aku jd apa kat dpn bilik tu,
takkan aku nak masuk skali..
nak ketuk pun aku segan..
at last kena cubit sedas,
baru tak masuk dah,
masuk bilik sndri..



kehulu hilir bersama..
since isma daniel pun sibuk sbb main actor..
so, akula yg tlg jagakan damia skali..



ha, last reti pun awk dok dlm bilik sndri..



ok, geng,

nih gambar masa rehaersal..
sok aku upload gmbr the real concert..
mesti korang bosan kan tgk..
argggghhh
lantak aku tak kira,
nak upload jugak..
tihah in full makeup and dress sok...

bye cekidaut...











8 comments:

  1. wow... tihah pandai berlakon kan.. gud girl.. ada potensi utk lebih maju camni.. :) sbb tihah tak malu2 atas pentas..
    alaaaa.. jangan kisah org suka ke tak.. kita sendiri punya blog.. suka hati lah nak upload citer apa kan.. :P

    ReplyDelete
  2. comel tihah.. menurun bakat sapa ni linda? hehe

    ReplyDelete
  3. jasnani- memang pun, linda pun heran, compident jek dia, walau dpn penonton yg ramai.. kalau linda org soh kuar pentas, maunya pengsan dah..

    ReplyDelete
  4. NM02- dia bab tergedik, mmg dpt kat dia larr noks...hahah

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK