nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, October 30, 2012

Juvanex- Detoxkan badan selama 7 hari

hello-hello...

harini bangun dengan semangat baru..
semangat nak detoxkan badan..
konon2 nak reduce weight la kan...
aku nih bab reduce weight korang takyah percayalah..
semuanya konon2..

ok, apa itu juvanex..??
malas aku nak taip panjang2..
korang klik sini dah la ek..

7 hari jek ambil nih ek.. tak lebih tak kurang..
ringkasnya satu proses membuang toksik dlm badan..
semedanglahkan, aku baru lepas miscarriage,
dan amik ubat-ubatan punyalah banyak, sebab nifas aku tak berhenti berbulan2..
so, sangat baiklah aku pikir kalau aku detoxkan badan nih utk buang semua bendasing yg tak hencem,
kita tinggalkan vitamin yg comel2 jek dlm badan.. :)

aturan pemakanan:
pagi-
mkn apapapun.. kalau boleh amik sayuran2-buahan byk..

tghari-
minum juvanex ajer..

mlm-
minum juvanex dan mkn buah atau sayur..

Taraaaa...
aku beli kat guardian..
dlm RM150++..aku tak ingat harga yg tepat..


1st day trial..
rasa oren..
rasa oren yg sedap okay...
aku penah minum jus mate 5 pun rasa oren gak,
tapi rasa oren yg mcm hampesh.. nak termuntah aku..
yg nih memang aku leh minum dengan aman..

update hari pertama..
PAGI- kuewtiaw goreng...sambal kupang..nyummy..hehehe
TGHRI juvanex..
MALAM juvanex dan popiah goreng..opssss terbanyak lak aku mkn popiah, 5 bijik beb...
camno tu..???

kesan pada badan..???
tak rasa lagi..
rasa mcm biasa jek..

Kita tengok esok macamana..
(korang layan jek la ek, aku akan update selama 7 ari berturut2 pasal nih jek)..


5 comments:

  1. tak salah mencuba...mana tahu berjaya
    tak sabar nak tgk hasilnya....

    ReplyDelete
  2. LR- dah .. tu yg stat detox nih.. alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  3. Qaifa nur- linda pun suspen ngan hasilnya..hehehe

    ReplyDelete
  4. Good sharing, on top of that, the natural herbal extracts in Juvanex stimulate the detox process in the liver, thus accelerating its clearing and elimination actions against harmful substances in the body, allowing it to rejuvenate completely. For detail visit:
    http://kidbuxblog.com/cleanse-and-rejuvenate/





    Best Regards,
    Split Queen Box Springs or split queen box spring

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK