nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, September 6, 2012

eid mubarak...part 1

salam  kengkawan...

lama benar saya tak menjengah ke blog nih..

sepanjang sebulan dua nih saya mengalami dugaan demi dugaan,
kejadian demi kejadian..

yg menyebabkan saya kecewa, sedih dan trauma..

nanti la ye, episod akan datang
saya akan berkongsi..

untuk kali ni,

saya nak bercerita sedikit kegembiraan yang saya alami
disebalik duka yang ditempuhi...

ok,
happy stat..:)

Raya di Kedah..

Happy ok...
tapi raya terbatas...

sbb sy dlm pantang ( nanti crita ok)...

seperti raya2 org lain,

balik kampung, jam, kemas rumah, masak memasak..

ok, layan gambar..

sory kalau gambar agak kucar kacir..

upload gambar yg tak cun dulu, krg yg cun2 skit lak..



perjalanan beraya memang membahagiakan..
terutama kalau semua didalam kereta good mood..:)


pastinya yang paling bahagia..


adik tak abis2 gaya ultraman dia..
kakak biasa lah,kalau bergaya...mmmmm


riuh rendah dlm kreta..
perjalanan nak ke rumah cousin aku yg bertunang di hari raya..


my cousin elyssa
sangat cantik orangnya ..
bertunang di hari raya, berkat syawal..
semoga bahagia sepanjang hidupmu sayang..



klasik..:)



antara insan yang sangat aku sayang..
My Dadima...
apsal Dadima susah benorr nak pandang kamera nih..
aku je lak perasan sensorang..hehehe



perjalanan naik feri
asben aku kalau balik kampung aku,
tak sah kalau tak naik feri..
suka kemain dia naik feri...
susah nak dapat gini kat johor tau..hahaha



sempat lg tu posing atas feri..



Minah Jakun berkasut Boot..



tengok dgn kebaya nyonya, dgn kasut boot dia..



anak abah..



kami tak de gambar raya yg proper..
semuanya tak senonoh..
tgk, aku ngan mr T dah ready,
anak2 lak,
ilham siap tgh geget kuku lg..
hishhh..



ok sambung eid mubarak part 2 lak ek...





4 comments:

  1. kita yg hidup ini pasti dikenakan ujian...
    moga dipermudahkan segalanya......

    seronok raya dapat naik feri lagi....

    ReplyDelete
  2. Qaifa- tenks dear.. mmg seronok.. rasa mcm malas nak balik KL lagi dah..nak dok sana jek..:)

    ReplyDelete
  3. ada jugak muka iols yg x semenggah itu. thanks aku. teringat kita melepak beramai-ramai kat rumah masa raya pertama tu.

    ReplyDelete
  4. elle- tu lah.. bilalah dapat gather2 lagik.. insyallah lys kawen nanti ksu balik sana lg..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK