nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, September 6, 2012

Eid Mubarak part 2

ok sambung dari sini geng..:)


antara gambar2 raya yang aku sayang...

mcm aku kata sebelum nih,
takde gambar raya yang cantek pon..

so, gambar yang agak ok, daripada yang tak cantik2 yang lain...

yang nih lah seadanya..

(apsal ayat aku skema sgt nih)..huhuhu

ok layannnn apa yang aku suka...

tengok anak2 aku berposing..
adik tak abis2 gaya ultraman,
kakak tak yah cakap lah..



hamboi..hamboi...



kakak yang neva ending posing..



utltraman garang..



sayang sangat pic nih..
sebab susah sungguh nak dapatkan gambar adik senyum ikhlas mcmnih..
selalunya gambarnya sure tak mesra alam punya...



dah de gambar dengan adik, kenalah ada ngan kakak lak kan..



With abang aku..baiya
walaupun gambar nih muka dua2nya agak tak semenggah dan serabai,
tapi i loike..




aksi adik aku Miza Azura melayan anak2 dia..
semua anak2 taknak duduk ngan mak ayah memasing,
nak duduk ngan umi miza dia jek..



@ umah baiya aku..
tertinggal kunci rumah
aksi Mr T memanjat pagar dengan baju raya..
keh keh..


suka foto nih...
mcm org dolu2..


klasik..



ntah knp aku suka gambar ni kena warna dgn persekitaran,...





adik buat muka miang-miang pulak kan..



dan gambar keluarga kami...



1st gambar kelam...



2nd gambar kabut..


3rd..akhirnya
disebalik gambar kelam kabut di atas..
inilah dia yang TERBAIK ok..
jadilah dari takde..hehehe

dan susah2 sangat,
dek kerana anak2 taknak beri kerjasama..
at last mak abah tangkap gambar berdua jek senang..


tangkap gambar berdua pun still kelam gak..hehehe



tu jek la setakat ini...
apapun,
kami sekeluarga nak ucapkan selamat hari raya ye kengkawan..
maaf zahir batin...
peace no war...:)








1 comment:

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK