nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, July 17, 2012

Sport day @ Convent Bukit Nanas..

hi beb..

 sori la Tihah anak mak sorang nih,
dalam mak dok melawan feel mabuk2 muntah2..
sampai hampir terlupa nak update aktiviti anak2 lain..

ok,ok..
mak gagahkan jua..

sabtu minggu lepas
tihah ada sport day..
@ CBN..

nak crita  byk pun tak larat,
tgk gambar je la ek..

pagi alas perut dulu sblm menjadi atlit..


kami kira dtg lambat gak..
bdk2 dah penuh..
Tihah kumpul d rumah ijau..


ok,walaupun kelihatan PELIK..
itulah hakikatnya
makeup ok utk sport day..
kalau skolah mak kat kampung dulu,
kalau dtg sukan makeup
mau kena halau ngan cikgu..
hehehe


lepas make up cikgu pakaikan lak
spek,
rambut pelesu dll..


semua budak cikgu makeupkan..


turn tihah..


amacam ciwi tak saya..??
hahahaha



ok perbarisan bermula..


Rumah biru..
cute2 semua..
tema polka dot..




rumah ijau tihah..


klaka lak aku tgk tihah time nih..hehehe


cheer group ijau..
tihah nak sangat masuk pasukan cheer nih..
siap dia gi jumpa cikgu lg,
tp cikgu tak bagi sebab darjah 1 xde lg masuk cheer..
tihah frust..


group merah..


tema ladybird..



kuning tema samurai..

ok seterusnya acara berlansung sangat meriah..
ada pertandingan pasukan sorak terbaik,
itulah yg paling best tgh..
cheerleader dgn aksi lambung2..
tapi aku kan dok mabuk2 alah,
mak dah mula tak kosa dah..
adik aku byk la gak tangkap gambar depa nih,
tapi aku lupa lak nak amik gambar2 tu dr dia..


last yg aku tangkap bila part tihah nya sukaneka je..





go tihah go!!!..
dan ternyata,
tihah amat lombab bab sukan menyukan nih, macam mak dia..
dan tihah dapat no last..
hehehe


ok la, mak dah mula lotih,
nanti mak update crita adik gi naik helicopter lak ngan tadikanya ek..


P:s: tihah btul2 menuju aim dia nak masuk pasukan cheer next year
tetiap ari dia dah stat berlatih buat pusingan bintang yang kaki kat atas kepala kat bawah tu..
gigih tol...

1 comment:

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK