nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, May 3, 2012

Sport Day Ilham @ Be Smart Kinder Kids..

29.4.2012
Sunday

wonderful day 2 capture..


Be Smart Kinder Kids Annual Sports.. :)
My baby day to remember..



Seawal pagi...
xcited...


praktis berlari kah..???



ingatkan aku awal, rupanya ramai yg lagi awal..huhuhu..



Perbarisan..
cute sgt..
Tengok Ilham tu serius kemain..
patriotik la konon ye..




menunggu acara..


korang tgk dlm gambar mcm dia duduk diam je kan,
padahal, fuhhhh
kesana kemari,
teacher dia berkali2 tarik tangan dia...
tengok, sampai kena pegang..



ready,
ilham di belakang skali..
kalau acara balapan olimpik 4x100 berganti2,
org akan letak atlit paling kuat kat blkg,
tp kalau dlm versi tadika aku x sure,
rasanya paling slow lari kat blkg kot..hehehe



Ready Ilham...
jangan malukan mak ok...
hahahaha



cis, aku x sempat snap picture dia tgh berlari,
nunggu lembab kemain kamera aku nih rotate,
tgk2 dia dah sampai dah...
(atau bolehkah aku kategorikan ilham berlari sepantas kilat.?)..hahahahah



Orang lain duduk,
dia sibuk berdiri kesana kemari..



tangok,
dia bukak kasut ngan stokin pulakkkkkkk,
kesian teacher dia,
tolong pakaikan balik...



Ilham, dan yang belakangnya tu Da Ching....



berbaris menerima pingat..:)
semua ciut miut..



ok ready Ilham..



tengok, kamera aku rotate dgn lembab nya lagi,
tak sempat aku nak amik gmbr dia tgh terima pingat ala2 konvokesyen tu..
tau2 dia dah nak turun,
mungkinkah  ilham juga kerana berjalan sepantas kilat..???  ;)



Aksi biasa si juara...
(juara kerrrr???)



juara yang malu2 alah..



tanpa berlengah terus ke Istana Negara..
dengan berpeluh, dgn pingat di leher...
masuk Istana lak..



kisah istana, nanti sambung lak ek....









2 comments:

  1. comel je ilham.. camana la aqil sekolah nnti kan .. hehe

    ReplyDelete
  2. Suliana- budak2 mcm2 kerenah.. aqil sure lg cute.. noty2..x reti dok diam2..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK