nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, May 24, 2012

Semua dah settle..insyallah

Semua dah settle..

moga Allah permudahkan segala urusan ku..


pencen 2035..
sekarang baru 2012..
lagi 23 tahun nak berkhidmat..
suffer sikit selama 3-4 tahun untuk
buahkan hasil yang lebih cemerlang pada masa akan datang..

penat..??
tak penat kalau fikir,
segalanya demi kemudahan anak2 di masa akan datang..
hidup susah lagi penat..!!


insyallah..
walaupun aku kurang mendapat sokong sekeliling..
but..
i know,
selama ini im very independent women..
selama ini memang bergantung pada Allah semata..

harap Allah mudahkan segalanya..
LA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMEEN...


16 comments:

  1. SEMOGA BERJAYA.. DAN JANGAN MUDAH MENGALAH!

    akak dah rasa buat part time, tapi masa tu bujang lg huhu... jgn stress2 nanti ye

    ReplyDelete
  2. LR- risau gak sbnrnya.. harap sgt sokongan dr sekeliling..huhuhu

    ReplyDelete
  3. xpe kak su. lis tgk kak su kuat dan tabah. kalau mampu tak salah teruskan untuk kebaikan masa depan. all the best my sis!

    ReplyDelete
  4. good luck! smgt kena kuat k:-)

    ReplyDelete
  5. Elle- harap mcmtula lys..kdg2 bila takde sokongan sekeliling, kuat2 semangat pun boleh patah..huhuhu

    ReplyDelete
  6. gudluck Linda! mesti boleh. Susah mmg susah cuma fikir at the end kita mesti berjaya. redah aje ape2 pun.

    ReplyDelete
  7. fini- tenks fini.. aku rasa dah terlambat sbnrnya.. harap leh mencontohi hg.. insyallah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak faham pada yg tak beri sokongan ni....benda baik mcm ni sepatutnya beri moral support...

      ko jgn kisahkan org lain...biar org lain nak kata apa...aku tau ko mesti boleh...aku tau ko sambung belajar ni pun demi kebaikan keluarga dan anak2 ko kan...

      niat yg baik dan disertakan usaha, InsyaAllah boleh berjaya...

      aku support ko 200%!!

      Delete
  8. wahida- ..tenks yang.. kata2 hg nih buat aku tak sabar2 nak gi lapor diri..:)

    ReplyDelete
  9. yesss sis...ALLAH ada...

    lagik kuat mohon dia.....mai laa segala rintanganpn ALLAH permudahjaa urusan tuh...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK