nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, May 9, 2012

My sis Miza Azura @ iklan Bantuan Rakyat

hi beb..

dah tengok iklan bantuan rakyat 1 malaysia tu tak..??

yang slalunya ada kat setengah jam pertama @ berita TV3 dan byk kali gak kat TV9..


saja nak crita..

My sis a.k.a Miza Azura there..
(dia ada blog, tp xyah klik la kome, dia malaih kemain nak update, org ada blog dia pun nak, tp gitu la rupe nye)..

tetiba jadi makcik lak ek hg..



si ayah..



tengah memujuk suami g beli baju skolah anak..



ha, lega baju skolah anak dah beli..



cantikkan..??
bukan miza ok, baju tu yang aku maksudkan...
so, cantikkan..??
abis baju aku hang kecikkan no...


tak dapat masuk TV, baju aku masuk TV pun jadi la kan....hahahaha



Miza akan datang

@ orientasi















nantikan ok...



ramai yang tanya dan asik2 tanya, miza ni adik hg yg mana satu,
NOTE,**** aku ada sorang je adik ye,
xde dah yg lain..
yg dok tido kat umah aku slalu tu ni la dia
one and only...
umi miza kesayangan tihah ngan ilham

2 comments:

  1. Dah agak dah masa tgk iklan bantuan budak sekolah tu rasa mcm adik belinda. Dari sehari ke sehari nak tanya tapi lupa, betul rupanya. hehe. Boleh jadi pelakon yang hebat

    ReplyDelete
  2. aini- ala blakon biasa2 je tu.. kaku lg tu..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK