nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, January 3, 2012

selamat hari jadi Fatihah Amni

26.12.2005 - 26.12.2011..genap 6 tahun sudah fatihah...

alhamdulillah, terima kasih Allah kerana memberikan ku zuriat yang sihat, cerdik, sangat rajin membantu dan sentiasa menceriakan kami sekeluarga...

sambutan yang ala kadar..

memandangkan abang aku datang dari kedah,
so, kami menyambutnya sekali dengan anak abang aku...Qistina Balqis 2.1.2007...



sempat lg umi nya makeupkan anak2nya...



makanan yg ada..
aku wat speggeti,
kak pah (kakak ipar aku) wat nasi goreng dan sosej,
miza sponsor kek...






besday org lain, tapi budak kecik dua org tu yg sibuk tiup kek ...



apsal tihah nampak bersungguh sgt tu..



makan time...



Balqis dengan kak 'Ah nya...
rapat sungguh depa berdua nih walaupun sorang di kedah sorang di KL...
sejiwa dan ngam...



aqis nampak lebih kakak dari kak 'Ah nya...
sayang dua2 anak aku nih...



sory, mak tak beli apa2 adiah,
abah dah bagi jam, kira dr mak jugak la tu ye....
hehehe


Tihah baru je nyambut besday umur 6 tahun,
tapi dah kena masuk skolah sekali dengan budak2 7 tahun yang lain..

13 comments:

  1. untung pe masuk sek umo 6 thn? nanti leh menten muda jer dr org len hehe

    epi bestday tihah & aqis.. haah la aqis tu lg nampak kakak dr tihah

    ReplyDelete
  2. K.N- maintain muda xpe..nih kdg2 nmpk sgt tihah tak matured banding kwn2 yg lain...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Budak Rimba terjunJanuary 3, 2012 at 11:36 AM

    Dah besar dah anak abah ni. Masih ingat lagi, masa dia baby, mula2 keluar hukm...tak tidor mlm dibuatnya..

    ReplyDelete
  4. comeilaa bebudak nie....geram nengOK....
    si KAK'AH serius muka sangt comeLLL.....

    BTW happy befday TIHAH

    ReplyDelete
  5. BRimba Terjun- tu lah..semoga membesar menjadi anak yg baik..

    ReplyDelete
  6. eB- tenks.. x letak lg watermark tu..x sempat nak edit gmbr..heheh

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday buat tihah...

    ReplyDelete
  8. hepy besday.. ambaoi makeup2 lagi...

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK