nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Friday, January 27, 2012

Pilih Kasih 3 @ Miza Azura my Sis

Sapa tengok pilih kasih angkat tangan..?????

sapa yang tak tengok lepas nih korang kena tgk..(eceh, berbau ugutan skit)..sbb adik aku Miza Azura terpilih diantara 16 finalis di pilih Kasih...

nak kenal mana miza Azura..???
kenangan balik, time aku menghantar dia di IPPTAR angkasapuri...


aku rasa dlm byk2 bag, bag baju dia paling skit..
memula dr umah dia dok bising takut malu bag dia paling byk...
at last..lerr ada yg byk lg byk..
maklumlah, 4 bulan disana...
kami lost contact..
aku sedih sgt sbb selama ni kami sgt rapat..
selang sehari dua mesti kami akan contact,
aku la slalunya contact berleter..hehehe
bak kata Miza, aku kalau berleter, kalah mak...

nih dah 3 minggu aku x dgr suara dia..
just tgk dlm TV,
aku mmg rindu sgt kat dia..



usung..



budak kecik 2 org nih tak dilupakan...
miza mmg sedih sgt nak meninggalkan Tihah ngan Ilham..
dia tak pernah panggil Tihah ngan ilham nih 'anak sedara' dia..
dia mesti panggil 'anak2 miza buat pe tu'...
anak2nya...



jadual telah disusun..






makan2 ngan kami buat kali terakhir ...huhuhu



saya berjaya...:)



dia nih mmg,
sampai dah besar panjang, makan mmg mak suap lagi...
kalau mak tak suap, alamat tak makan la dia...
spesis malas makan...



habis berkecah...



kami dah nak kena balik...
suasana mula hiba...
Miza dah mula stat nangis bila dia peluk anak dia nih sorang...



macam2 pesanan untuk fatihah...



anak kesayangan dia...



tengah miza bersyahdu2 ngan mak,
tetiba kameraman larik tangkap gambarnya...
hehehe...
mcm hilang syahdu lak..hehehe



Dah macam lakonan lak..
tapi nih mmg nangis betul2 tau...



keadaan mula cool..



Good Luck adikku sayang..
semoga berjaya dengan apa yang diidamkan..
Miza sanggup melepaskan jawatan Profesionalnya as 'Jurutera'
demi untuk mengambil pengalaman ini...
kami dan keluarga  berharap miza berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi...



and
jangan lupa VOTE for MIZA AZURA

PKUNDI MIZA
hantar ke 33199

TV2
JAM 9.00 mlm...
hari apa aku pun x sure..hehehe...
tp rabu ngan kamis setakat nih yg aku tengok mmg ada...
dan ahad mmg kompom ada..

kalau korang tengok dlm rancangan Pilih Kasih tu,
dialah peserta yang 'da Coolest Eva'...
dikala org lain terlompat2, dia dok la selamba derk dia jek...
haishhh..MIZA....MIZA..memang itulah dia...



as my cousin link also

dan
dan










17 comments:

  1. Tahniahhhhhhh utk Miza.. Abg Yaz baru aje jumpa dgn rosyam baru2 ni sbb abg yaz ada buat skrip filem untuknya.. Nanti kalau ada masa rasa nak gi tgk live

    ReplyDelete
  2. wahh.. nak mintak otograf siap² lah.. plss..
    heeheh..

    ReplyDelete
  3. mAK dARA- Tenks k.ida.. nanti jumpa dia, k.ida bg skit peransang kat dia ek... mintak abg yaz bg kata2 nasihat skit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnya...aku tumpang bangga ngan adik ko ni...dah la cantik...ada pakej utk jadi pelakon ni weh...
      harap dia boleh menang...


      p/s: nok, aku sebenarnya tak leh komen kat blog ko ni, ko buat la pop up komen weh...lagi mesra pengguna gitu...

      Delete
  4. MRS.K- hehehe.. tak glamour pun...takut tak laku jek sign dia nanti..hehehe

    ReplyDelete
  5. fuhyoo semoga berjaya!

    tv berapa dan hari apa?

    ReplyDelete
  6. Wahida- la yeke..ngape ek.. ok nnti aku try wat pop up kome tu...

    ReplyDelete
  7. LR- tenks tanya..lupa nak crita kat atas.. dah update dah TV2..kul 9mlm..

    ReplyDelete
  8. Wah..kena tgk adik linda ni.hihi..

    ReplyDelete
  9. Good Lucky!! Untuk adik tue...Cantik...

    ReplyDelete
  10. good luck untuk miza, cun gak dia ni..:)

    ReplyDelete
  11. gudluck utk sis linda... nti tk makan lah tu kt sana, mak tkde nak suapkan hehehe....

    ReplyDelete
  12. wajiblah tengok . :)undi sekali .

    ReplyDelete
  13. tahniah & gud luck 4 ur sista..
    pssst, shomey...
    kem salam erk!.. =)

    ReplyDelete
  14. tahniah & gud luck..

    shomel la ur sista..
    kem salam erk.. ;-)

    ReplyDelete
  15. Salam!
    Yeah! tak sangka jumpa blog kakak Miza. Congratz tuk your sister =)

    Ahad ni leh g Senawang utk acara Pentas Pilih Kasih ye =D see ya!

    www.shahrulhairy.com

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK