nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, December 7, 2011

akan rindu...

kelmarin gi Kl sentral, pergi hantar anak2 aku dan dadima nya ber school holiday ke singapore seminggu setengah...
melawat cousin2 dan mak sedara aku disana..

suka kemain depa..tambah2 naik keretapi berkatil..
tapi si emak dan abah nih yg baru semalam anak2 xde kat umah, kami dah mcm mati kutu..
semuanya serba tak kena..
aku jarang berjauhan ngan anak2 lama2

tambah2 bila anak2 dan mak aku di singapore,
berlainan negara..
nak call selalu pun payah...

arggghhhhh, aku rinduuuuuu


abah dan umi mizanya,
sedih melepaskan pergi...


menjenguk dari tingkap...
suka, anak2 aku siap cakap,
bestnyerr, naik keretapi hotel...





tak pe larr,
as long as, kakak ngan adik happy,
mak pun akan happy...


aku mmg ibu yg x leh berjauhan dr anak2...
walaupun sehari..
meleleh2 air mata dah,
jiwang mengalahkan ombak rindu..
huhuhuhu

6 comments:

  1. sama lah.. balik kg hari tu, opahnya minta hasya tinggal.. memang tak dapat la beb!!

    ReplyDelete
  2. kak su sebijik cam mama. dulu masa kecik2 lis ikut cici balik kulim pun mama dah sedih. rasanya lis ada anak pun nanti camtu gak kan.

    ReplyDelete
  3. aku- xdemaknanyerr..aku tgh pindah, bulan madu atas kotak2..hehehe

    ReplyDelete
  4. reza- tu larr..kalau jauh gitu mmg susah nak dpt..linda ni pun sib baik tgh pindah rumah...

    ReplyDelete
  5. ha..ha... kotak pun kotak la

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK