nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, October 27, 2011

Konvokesyen Fatihah @ Tadika SBC

Hiii, lama sungguh tak bersiaran,
dkt sminggu rasanya...
miss me..??? (mcm ada kan)...

ok, nak bercerita pasal Majlis Konvokesyen fatihah pagi nya sebelum kami bertolak ke Bandung petang nya..



22hb 10.2011

Tadika SBC, Konsert hujung tahun + majlis Konvokesyen pelajar tahun 6...

di awal paginya, bgn seperti biasa, makeupkan Tihah macam makeup pengantin...



baju kurung oren yg memang diberi terus hadiah dari pihak Tadika...



singgah kedai roti canai bawah pokok dulu untuk mengisi perut2 yg lapar...



saya akan menari banyak kejap lagi,
jadi saya perlu makan dengan banyak...
saya berjaya habiskan roti canai ini sekeping...



tak cukup roti canai, saya nak pulak nasik lemak emak punya...
habis jugak nasik lemak emak saya makan,
padan muka emak,
makan sikit jek pagi tu...



brosur tadika saya
tema konsert tahun ini,
perayaan 1 malaysia



ucapan pendahuluan dari  ketua pelajar..



Tihah antara yang terawal membuat persembahan..



walaupun saya berdebar,
tapi saya tetap control cun ok...



lagi saya yang perasan cun...



ok saya mula menari..
lagu seloka di hari raya,
ala, yg uji rashid ngan hail amir nye lagu tu...



lenggang dek lenggang...



saya lega dah abis menari....
ada ala2 artis tak tadi..??



fiweeettttt...



knp ada gambar nih tetiba..???
aku saja jek nak simpan, gmbr budak nih....
sepanjang2 budak2 dok menari berkonsert,
dia bukannya tgk depan,
dia tengok jek muka aku...
aku dok pelik, bila aku nak tangkap gmbr dia, cepat2 dia tgk depan balik,
sampai la konsert abis 4 jam, tu la dia tgk jek aku...
sampai aku ckp kat asben ' agaknya, muka sue ada ala2 rozita che wan kot bang'...hehehe
asben cakap, ' biar la dia, budak2, layan jek larr'...heheheh


ok, sambung balik, ke Konvo Tihah...



saya berdebar untuk konvo...



dup dap dup dap...



akhirnya saya grad jugak...



melangkah dgn penuh yakin...hehehe



yahoooooo...



mari layan jugak antara persembahan kawan2 tihah...

ada chinese new year..



ada merry crismas..


ada happy diwali...







ok, konsert dah abis,
berikut adalah antara foto gedix saya dan emak...


suka buat muka,
penat mak perasan cun...



gambar gegel-gegel lak...



muahhhh...



we in love each other...



akhirnya...agak perfect walaupun, senget...



dan last sekali sebelum keluar,
sempat jugak Tihah bergambar dgn kawan baiknya... Vanessha
selalu bersama,
kat rumah pun, sikit2 vanessha, sikit2 vanessha...
muka pun dah nak iras2...
happy diwali vanessha...


sedih pulak bila tengok, ini yang terakhir tihah dgn kawan2nya...
apalah yang budak2 paham tentang erti perpisahan...
ntah bila la lagi dia dapat berjumpa dengan kawan2 nya semua...




20 comments:

  1. tadika anak saya pula bulan 11 nanti, gambar mesti banyak macam ni..he..he..sweet2

    ReplyDelete
  2. happy graduation tihah.. camana la aqil sekolah esok2 ye.. ibu nmpknya kena attend ke sume benda2 cam ni ek.. huhu

    ReplyDelete
  3. canteknyer dier mekap... sp yg make over tuh? :)

    ReplyDelete
  4. Qaifa- tu larr, nih pun byk yg linda edit buang skit nih..

    ReplyDelete
  5. sue- rasanya aqil mcm ilham, rasa dia nak nari, dia nari, rasa malas, dia x nari, tak nari la dia..hehehe..

    rasanya mmg sepatutnya parent attend suma2 nih, bg support kat anak2... anak2 pun xcited kalau kita support..:)

    ReplyDelete
  6. eB- ibu yg makeover sendri...blasah jek... hehehe

    ReplyDelete
  7. sweetnya anak ko nok...sebijik muka ko..

    tahniah tihah...

    ReplyDelete
  8. ya mmg lama kamoo tak hapdate lor.. i miss u hehe

    awalnya cik tihah dah kombo.. tahniah ye cik tihah.. mekap cun, baju cun.. org lg lar cun.. abis kombo terus g holiday ye.. kerlassssss ko tihah hehee

    ReplyDelete
  9. LR- i miss u tooo..muah..muah..hehehe

    aah, mmg awal kombonya, mungkin sbb next month ada jamuan perpisahan utk senior2 lak kot, tu yg buat awal...

    hehehe, tihah act mcm anak menteri jek, pas konvo, mak bg adiah kejayaan, pegi holiday...hahahaha

    ReplyDelete
  10. weh, sungguh ke ni? okeh okeh.. bak mai no henpon mu.. send kat gmail ni

    niezzareenamemory2@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Besar dah anak dara saya ni... sampai mati takkan lupa mcmna air muka Nur Fatihah Amni mula keluar dari perut mak dia...

    Alhamdulillah...skrg dah besar. Mudah2an Nur Fatihah Amni akan menjadi anak yg solehah dan diberkati, dirahmati Allah dunia & akhirat.

    Insya'Allah Taala..

    ReplyDelete
  12. comel sangat anak awak nie, tahniah...

    ReplyDelete
  13. tahniah tihah, dah grad..... nanti jumpa la kawan lain kat sek rendah plak kan..

    ReplyDelete
  14. abg- ha betul tu, mmg sue ingat lg muka marah dia bila keluar dr perut dulu..dah besar dah dia skrg..:)

    ReplyDelete
  15. maszmadi- tu la sedih lak ingat yg dia akan berpisah ngan kwn2 dia nih x lama lg..

    ReplyDelete
  16. tahniah tihah...next year darjah 1 la yer...semoga berjaya selalu..

    cantek tihah, pandai mummy dia make up..

    ReplyDelete
  17. mamayatie- tenks dear..makeup blasah jek tu..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK