nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, September 19, 2011

@ Genting Highland

Hii Geng lama tul aku tak update rasanya..

Rasanya dah sminggu dah...Lama ke sminggu ek..???

coz aku and family merayap ke Genting last week...

ok la kan, Raya2 gi genting...

ni pun atas permintaan anak dara aku tu, nak dkt stgh tahun rasanya dia dok kecek/pujuk nak gi genting...

at last, bawak la gak kan...kesian..;g pun umah aku x la jauh sgt ngan genting tu..

taman melati, just naik bukit skit je dah sampai genting tu....

cerita bergambar la ek...

tapi...
peringatan : entry nih mengandungi byk gambar..sila jangan muntah ok...

Perjalanan..seperti biasa... ilham si budak  muntah nih dah mabuk...
pucat lesi muka...



Tapi bila sampai jek,
ceria bagai nak rak...



transfomer tak jadik...



budak paling ceria...



berbelas2 kali depa nih dok pulun solero kecik nih...



up..!!!



layannnnn...



si abah pulak berkali2 naik spinner nih...



flyzzz..



@ beryl yang cute..



getik....



abah dan bestfriend...



nih lg satu kegemaran anak2 aku...









kelaparan...







org peace 2 jari..dia peace 3 jari...



bagus 2 kali...
lagi best woooooo,oooo,wooo









Tihah dah pandai jaga adik...



terasa macam kat London lak eh...



mak wat mata ngantuk lak aih...



bilik kecik, tapi selesa..
tapi view tak cantik...leh la kan...
bukan nak dok lelama sgt dlm bilik..buat tido malam jek...



orang gilos....



mak nak verangan gak weh...



bluekkkk...



abah ngan gurlfriend barunya....



mak dan gurlfriend baru abah...hehehe
terasa kecik dari biasa bergambar ngan org nih...



makanan kat genting semua mahal2 belaka...
nasik lemak sepinggan jatuh RM18
so, lebih baik la kalau korang kesana..makan fast food jek...
harga mmg dah tetap...
tu pun mahal dr dkt bawah...



mee kari marrybrown yg sedap...



kelaparan masing2...


dah..byk lg gambar sebenarnya...
malas aku nak upload lg...hehehe


best tak..???
gi bercuti mestila best kan...
tp pastu kena ikat perut tul2...
dah berabis dah duit gaji...
berabis raya, bercuti lak tu...

next month ke bandung lak...yahooooo...

tp apa yg paling best sepanjang d genting ialah bila aku tgk anak2 aku...
Tihah dah semakin besar...
dah pandai jaga adiknya...
banyak jugak mainan yang aku lepaskan depa berdua jek beratur dan naik sendiri..
kemana pun dia tak lepaskan tangan adik dia...
Dah lega la sikit aku rasa...:)


so, geng, korang apa lg..jom la ke genting....

















11 comments:

  1. NMo2- mmg sejuk giler pun kat atas.. cakap sampai mulut kuar kabus....

    ReplyDelete
  2. Ujung2 mak abah fatihah juga yg penat. Sampai berdengkur tido malam...

    ReplyDelete
  3. elok gi genting time ni..sejuk tp berhati2 jalan licin pulak

    ReplyDelete
  4. Qaifa nur- ya betul tu, tp nasib baik masa kami naik atau turun dgn kereta tak ujan..

    ReplyDelete
  5. email kat aku cuti sek tahun depan

    niezzareenamemory2@gmail.com

    puas aku gugel, semua tarikh tak kompem

    aku tya kazen aku yg cikgu pun dia cakap tak kuar lagi

    maner mu dpt beb?

    ReplyDelete
  6. NM02- takpe aku buat satu entru khas utk hg..:)

    ReplyDelete
  7. lamanya dah tak naik genting ...dah dekat 8 thn rasanya

    ReplyDelete
  8. kalau tihah dah pandai pegang tangan adik, boleh aa mak dia tambah satu lagi. :D

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK