nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, August 2, 2011

Tihah @ Iklan derma darah

hii geng..selamat berpuasa..

mood nak mengupdate amat2lah kurang skrg nih walaupun rasanya crita criti melimpah ruah kalau nak diceritakan..

nih pon crita last week..
@ hospital ampang..
tihah de shooting iklan..
akhirnya dapat jugak tihah pergi..

dah berkali2 tihah dapat offer sebenarnya,
mcm yg dulu
tp masa aku yg x cukup,
kebetulan kena ngan exam tihah larr,
kena ngan meeting penting aku larr,
kena ngan time aku outstation larr..

dan yg nih kebetulan adik aku Miza pun berlakon sama..
so, molek sgt lah,
miza jek yg bwkkan dia..

miza pun dah semakin byk job iklan,
sekarang leh la korang tgk dia kat TV1
time nak berbuka posa
tetiap ari kat iklan sanquick
tgh angkat dulang oren..

tak terkejar gak dia..
mana nak ber engineer lg, mana sambung blaja lg,
mana shoot lg..
dan skrg, dia yg xcited bebenorr nak promote tihah..
aku ok jek,
sementara dia kecik lg..
leh la gak menambah tabung Yipee tihah yg tak benganjak2 dr raya taun lepas..hehehe




Babak pertama


tihah muka dah tension nunggu lama..



dah semakin bosan..hehehe
aku xde kat tempat kejadian..
aku kerja, malas nak amik cuti..
miza jek yg jaga dia..




ok dah nak ready..



tgh berdebar...



ok ready...!!!!!
aku pun x tau pe watak dia time nih..
sbb aku xde kat tempat kejadian..



ok, lega ye kakak..
dah settle satu babak..



dan babak kedua...


tihah ngan atuk, nenek, dan ayah pelesu..hehehe



sabar..sabar..
tgh berdebar tunggu result mak nyerr yg tgh sakit..



atuk; sabar ye adik, jgn nanges..
tihah.. adik tak nanges, tapi abah yg nanges..abah jgn nanges..


dan sapa mak nyerr..??


muka budak sakit konon..hehehe
lebam2 dimekapnyerr



with jurumekap tihah ngan miza...



tak tau larr bila nak kuarnya iklan nih...
xpe larr, janji akaun yipee tihah bertambah skit...

tihah kata : mak jom la kita gi genting
mak : mak xde duit la kakak, kalau nak gi genting kena spend mahal..
Tihah : alarrr, kakak kan dah de duit sdnri, duit yg kakak blakon aritu...
mak : ok..ok..insyallah nanti kita gi lepas ramadhan ok..
( mcm byk nooo la duit blakon kakak tu)...







5 comments:

  1. Salam ramadhan. lama akak x singgah sini.. comey Tihah ( sama ngan nama anak ke 2 akak.) patut lah boleh masuk iklan..wah..kecil2 dah boleh simpan duit sendiri ye..Tahniah tihah n Mamanya juga..:)

    ReplyDelete
  2. la... kite ni dekat la umh ye.. boleh la jumpa kat psr danau atau tmn melati.

    ok, umh kat maner.. celah maner

    ReplyDelete
  3. ariana's- tu larr kak..jd larr sikit2..lepas la gak beli pe2 yg dia nak..:)

    NMo2- umah linda kat taman melati, alar, flat2 blkg stesen taman melati tu..:)

    ReplyDelete
  4. glamer anak ko nok...mintak autograf!!

    anak ko comel!!

    ReplyDelete
  5. wahida- eceh..eceh..satu otograp RM10..hehehe.. jaat nye mak..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK