nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri sayang-sayangku sekelian...



tahun ini aku beraya di kampung asben di Nong Chik, Johor...

Buat sesiapa yang berada di Kedah @ Penang, hidukan udara nyaman sana untuk aku ye
my beloved cousin elle elyssa
tolong ciumkan Dadima untuk kak Sue ek..
cakap kat Dadima yang Kaksue sayang dan rindu sangat kat Dadima....


Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua geng blogger atau silent reader tersayang...
maafkan aku kalau ada tersalah silap dalam pertuturan perkataan
atau ada kata-kata aku yang membuatkan geng2 semua menyampah kerr...

maafkanlah kekhilafan aku...


Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga:

Mohamad Taufiq,
Suraya Belinda Adzmi,
Nur Fatihah Amni,
Mohamad Ilham Zafran...


maafkanlah kekhilafan kami...





15 comments:

  1. slmt hari raya linda!! rindu kampung la tu :-p

    ReplyDelete
  2. k kak su. nanti lis peluk cium dadima on behalf kak su. dan makan dalca mama on behalf kak su jugak. selamat hari raya! meh ler kita berpelukan dan bersalaman secara virtual.

    ReplyDelete
  3. Ramadhan dah di penghujung. Fajar Syawal akan terbit insya'Allah lagi 4 hari. Apakah kita akan bertemu lagi Ramadhan tahan depan..???

    ReplyDelete
  4. suliana- aah la sue, rindu sgt kat kampung, dah setaun lebih tak balik..taip nih pun rasa bergenang air mata rindu...huhuhu

    ReplyDelete
  5. lis- amik bau dadi tu, bwk ke KL nih K..hehehe..ok..meh nak cium virtual sikit..muahh,muahhh

    ReplyDelete
  6. Taufiq- sedih rasanya kan abang..harap dapat bertemu lagi di ramadhan akan datang..amin...

    ReplyDelete
  7. cantiknya family photo dia.. Salam aidilfitri juga.. Maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  8. SELAMAT HARI RAYA
    Maaf Zahir dan Batin

    Dari
    Azlita
    Masam Manis

    ReplyDelete
  9. hanis azla- photo lama tu..hehehe..selamat hari raya ye..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK