nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, July 12, 2011

selamat hari jadi mak..

serius..mood nak menaip sgt2 xde..malas..sbb rasa mcm tak sihat...

tapi demi emak tersayang ku gagahi jua..

krg kalau aku update lambat2, sure pn. kalsom dok tanya, mana gambar mak dalam blog sue..???mak nak tgkkk, ha, kang kalau aku ckp, tak update lg, mau nyer merajuk lak pn. kalsom kesayangan aku tu...

3 Julai 2011
rumah emakku, @ Seri kembngan, KL

genaplah umur emak 56 tahun...
sue doakan emak dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik oleh Allah SWT...
sayang sgt dkt mak...


sambutan ala kadar oleh kami...
mee goreng, ayam goreng dan kek..
kek aku beli,
mee goreng mak aku buat...
aci tak, besday mak aku, tapi aku suruh mak aku masak mee sendri..hehehe



dua budak yang tak sabar dah...
besday sapa pun, bebudak nih la yg akan tiup lilin...
wajib...
jangan merasa la ngko nak tiup lilin kalau bebdk nih ada...



taktik lapuk tuk melindungi kelemahan diri...
berlindung disebalik en suami..hehehe



cun...
saja jek aku boh gmbr hg yang tak cun wahai adikku miza
boh gmbr hg nganga2...
supaya aku kelihatan lebih cun dari hg...hahahaha




epy besday mak cayang..muahhh
saya  Suraya Belinda Adzmi  sayang sangat dkt mak...



gambar selingan...

mcm cicak kobeng pun ada..
mcm iklan vitagen 'sayangi perut anda' pun ada...



 
hari jadi mak aku sama dgn hari pertunangan aku ngan Mr.T
so, tiap kali tiba besday mak, tringat kisah majlis tunang aku...
dah 7 tahun berlalu...:)



8 comments:

  1. selamat hari lahir makcik ! :) semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki .

    ReplyDelete
  2. selamat ari jadi Mami Chom.
    moga panjang umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama anak menantu, cucu tersayang semua.

    ReplyDelete
  3. amer- tenks..aminnn:)

    tuan penasihat- tenks jay... aminnnn...:)

    ReplyDelete
  4. slmt hari lahir makcik!!! moga panjang umur murah rezeki, sihat selalu :-)

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir makcik ! :) semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki .
    muaaaah...muaaaaahhhh

    ReplyDelete
  6. hepi besday makcik!! semoga pjg umur, murah rezeki hendaknya...amin..

    mmg tak aci betul, besday mak, tapi mak yg masak mee goreng tu? haha!!

    ReplyDelete
  7. suliana- tenks sue..:)

    wahida- tenks..hehehe..teruk nye anak kan.. siap, alaaa mak tolong la buat mee kat kami..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK