nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, July 25, 2011

Alhamdulillah atas kurniaan mu..

kamis lepas...

tak nak cakap byk,

tak tau nak cakap apa sebenarnya,

rasa berbaloi keringat yg dicurahkan dila dihargai,

syukur sangat,

majlis Anugerah Pekerja Cemerlang Jabatan 2010





buku sorang satu...



perutusan menteri ku yg soft orangnya..



persembahan dari koir jabatan


dan...
ini diriku..

perjalanan ke majlis..


pipi tetap bulat sedempak..



dgn bos lama..miss kak silah so much...
bila la kita nak ber girls day out lg ek...



ohhhhh, betapa berbezanya aku ngan suri..
suri nih member aku dari ITM arau, serumah, sebantal, sekereta,
kawin pun tarikh yg sama, sampai la dapat keja pun JPS sama
mmg rezeki kami bersama..
dapat lak APC skali..

tetiba aku rasa mcm kembar lak ngan hg suri..
walaupun hg kuruih, aku montel comel..hehehe



dan...
sempat gak gedikxs walaupun di jamban...



hope,
dgn rezeki ini,
akan makin dikembangkan rezeki
kot2 naik pangkat lak kan...
hehehe

dah...
berangan la ngko....
takde maknenyerrrr...





12 comments:

  1. tahniah linda.. keje rajin2 okey :-)

    ReplyDelete
  2. tahniah ya dik.................

    wah!!
    bestnya dapat anugerah

    ReplyDelete
  3. citarasa rinduan- tenks kak... alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  4. tahniah kak bell, berbaloi pengorbanan di bubpk selama ni

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..ada jugak rezeki d UB..:)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, dpt APC..aku tumpang hepi ngan ko noks..

    keje dgn lebih cemerlang lagi yer...

    ReplyDelete
  7. tahniah linda.. semoga terus cemerlang dlm perkhidmatan kamoo (pergh awat cam skema jer ucapan nih?) hahahhaha

    ReplyDelete
  8. wahida- tenks yg...insyallah...

    LR- terima kasih Norazlida, saya akan berkerja dengan lebih cemerlang lagi (nak ayat skema gak)..hehehe

    ReplyDelete
  9. mane gambo amik sijil.. ha..ha.. pepun tahniah!

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK