nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, June 21, 2011

tenks semua follower ku...

sayang korang semua..tadi bukak blog, ada follower baru..


tenks chichi jadik follower ke 250

sebenarnya nak tenks kat semua follower2 daku..
daku sayang korang semua..
walaupun mungkin bg blogger lain 250 angka yg kecil,
tp aku proud..sgt proud...
proud sbb aku ada korang semua...

sbb tu setiap kali aku buat post, bila ada kengkwn komen,
x kira, kengkwn baru ke lama
aku sedaya upaya akan reply komen2 korang..
sbb nyer...???
sbb aku syg korang suma...
muahhhhh


keep friend ok....

6 comments:

  1. zt pun syg jugak heehe. alahai ! smpi skang tk bg2 lagi no kontek org bandung! hishh zte ni !! nti zte inbox lin yerrr....

    ReplyDelete
  2. zt..wokeys yg..lnda jengok FB skrg...

    ReplyDelete
  3. ramai dah tu...congrate..

    chichi tu opismet saya...hehehe...

    ReplyDelete
  4. sama-sama

    dan tahniah sebab bertambah follower

    ReplyDelete
  5. wahida- oic...kociknyerr donia... kim salam kat chichi yek..hehehe..

    citarasa rinduan- alhamdulillah..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK