nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, June 2, 2011

tamatlah sudah riwayat repunzel

siapa repunzel tu..??? Tihah lerr sapa lg... ujung minggu aritu tamat lah sudah riwayat rambut kerinting tihah yg selalunya bila pergi mana2 pun org tegur, 'cantik lah rambut', 'buat kat salonn kerr'... sorry, dr perutku rambutnya mmg sebegitu..eceh ayat nak berbau riak jek kan ko...hahaha...

rambut tihah dahulu..
yg kerinting2 ikal..
tp bila bgn tidur jek, kembang mcm singa pencen..hehehe


DAN....


abis lah...


adik yg setia memberi sokongan..
adik tanya ' sakit tak kakak potong rambut'
adik panik lebih tgk kakaknya potong rambut
ntah pe2 ntah..



muka fokus jek..



sudah mula bertukar..



like this pic so much..
baru lah muka mcm MITOSI



da nak siap dah...


dan inilah hasilnya..


Bob look...

dan muka saya skrg dah de iras2 ini dah..




taraaaaaaaaaa....



hii saya MITOSI, eh..eh..DORA..eh, eh fatihah amni...



knp aku potong rambut nya..>????
sbb ..sbb..sbbb
dia de kutu...
baru naik...jangkit ngan kwn2 nya kot...
nanti aku sambung sok,
langkah2/ petua2 menghilangkannya...
kalau korang ada pengalaman bab2 nih pun leh la kongsi kat komen ek....




9 comments:

  1. aku dah agak dh...sbb kutu...aku pun letih masalah nie...kalau hg perasan rambut danish dulu panjang tp skrg aku potong pendek...sbb masalah nie le...
    aku pun hairan zaman skrg pun masih ade kutu...
    geram betul aku kt mak budak yg membawa kutu tu ke sekolah...

    ReplyDelete
  2. suri- anak lelaki pun leh kena kutu ek..eh, takut lak aku ilham pun jangkit...

    tu larr psl, patut bila tau jek anak de kutu, kena cepat2 la proses kepalanya tu, boh ubat, dan mcm2 petua da...jgn la bg anak tu berkutu byk..kalau dibiar lama mmg makin merebak...

    elle- ksu pun tetiba terasa nak potong pendek ala bob mcmtu..tp takut x kena ngan muka..lis kalau buat sure comel...eh, tp jgn wat tau, nmpk childish sgt lak nnti..hehehe

    ReplyDelete
  3. ala comelnya.. tapi sygkan rambut panjang kena ptg.. tapi dah ada cik kutu mmg kena poton.. huhu

    ReplyDelete
  4. rambut pendek lagi comel sis...sgt comel!!

    duduk taska ke?

    ReplyDelete
  5. wahida- aah, duduk taska..tp xsure la dia jangkit kat taska atau tadika dia... sumanya enviroment senang jangkit..kena beware jek larr..huhuhu..

    dia rambut pendek nmpak mcm baby2 skit, kalau x, matured jek..hehehe

    ReplyDelete
  6. sue- tu larr psl, sedey jugak..tp bila dia pandai manage sndri bru leh simpan panjang..

    bunga- tenks dear..:)

    ReplyDelete
  7. boleh la ben...danish rambut nye ala2 panjang...tu yg lekat kutu tu...kalau pendek mcm ilham tk kena kot...hehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK