nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Friday, June 17, 2011

sensara ketika menggali...

aduh payah sungguh nak menggali telinga budak nih..setiap kali nak menggali  mesti ada adegan air mata... trus akan jadik drama melayu samarinda trus...x tau la knp...

sedih sampai bengkak mata2...



terus x nak pandang muka aku...
terlalu sedih...



sampai kembang bengkak idung dek meraung bagai apa ntah tadi...


semuanya hanya kerana ini...


uwekkkk...
payah sungguh nak menggali telinga dia...
tengok!!! sampai pandang cotton bud tu pun xnak...
nak tunjuk protes nyer pasal...



mcmne geng..???
anak2 uoll mcmnih gak kerr...???
adushhhh

7 comments:

  1. hehehe...dia nangis mcm kena dera lak...padahal nak korek telinga je pun...hehe..

    anak2 saya pulak bukan main suka korek telinga, kalau boleh nak hari2...adeh la...

    ReplyDelete
  2. anak buah ai suker plak korek telinga. syok je tgk muker dia...

    ReplyDelete
  3. wahida & NMO2- kan..mcm kena dera.. adushh indahnya kalau dia suka mcm anak2 wahida & NMO2.. pdhal korek tlinga kan mmg best, linda pun suka lepas mandi korek telinga...fuhhhh, stimm jek rasa..hehehe

    ReplyDelete
  4. anak munna yg kakak...mmg nangis bila org nak korek telinga dia... yg adik ptg nampak cotton bud mesti suruh korek telinga dia....

    ReplyDelete
  5. munna- mcm2 kan.. dia siap jerit lg, atit mak (sakit mak).. pdhal bru sentuh..drama sungguh..ntah knp ye kan munna..

    ReplyDelete
  6. Farah lak ok ja...kalau boleh hari2 pun dia mau..sampai i kena sembunyi la cotton bad tu...

    ReplyDelete
  7. ladyzul- bestnyerr kalau dia suka gitu.. farah nih mmg sempoi la..cool jek...:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK