nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, June 20, 2011

nak hepy father day gak..

mana aci..dikala suma org post hepy father day..aku pun xnak ketinggalan..

hepy father day utk our superhero.. Mohamad Taufiq Bin Hamdan..


apa adiah dari Tihah...

abah dpt sikiat bulat dr Tihah a.k.a tadikanya...
dan kebetulan abah mmg pengguna setia sikat2 bulat mcmnih..



tulisan tadikanya,
tihah just colour jek..hehehe



cute..
dan kat sebelah tu tulisan tihah...



testimonial sikit..

encik taufiq : saya amat berpuas ati dengan penggunaan sikat ini
memandangkan dapat sikat dan tukang sikat rambut skali...



dan adiah apa dari mak..???

3 persalinan hantaran..hehehe
baju kemeja abah pun dah pudar2,
eloklah mak belikan abah bju baju kan..


abah jadik model kejap...



dan seperti biasa pasti ada anak dara nih menyelit kat tepi...


dengan ucapan...

selamat hari bapa abang...
"semoga bertambah sayang kepada sue dan anak-anak"....

8 comments:

  1. tihah dah ptg rambut ek?

    wahhh bagus nyer en. topek leh jd model bagai tu... hehe

    ReplyDelete
  2. LR- dah lama dah tihah potong rambut la k.N..aritu lnda siap wat satu entry khas lg psl rambut tihah..hehehe

    tu larr, rajin lak en topek melayan daku utk membuat gaya2 model gitu...hehehe

    ReplyDelete
  3. alahai cutenya hadiah dari tihah....

    ReplyDelete
  4. part ada testimonial tu kak ida tak tahan tu hehehehehehehe

    ReplyDelete
  5. munna- sikat tu sedap guna tau..kalau kepala gatal2, zrappp, sedap jek..

    k.ida- testimonial ngade2 tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. aminnn ... semoga kasih sayang itu tak berkurangan =)

    ReplyDelete
  7. bunga- tenks..:)

    deeya- aminn gak.. itulah harapan nya..:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK