nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, June 22, 2011

siapa muka mcm nora elena.????

awas.. situasi di dalam cerita ini mungkin boleh menyebabkan awok-awok muntah...hahaha


situasi, di sebuat flat di gombak... kisah benar...


kul 7 mlm...

emak : saja nak nyakat si anak- "dah. dah, asik tengok kartun jek, bukak cita lain, mak nak tengok nora elena'.

Tihah/ anak : alarr, kakak nak tengok baby TV..

emak : alarr, bukak larr Nora Elena... mak nak tengok cita mak pulak

(padahal, Nora Elena kan dah abis, saja aku wat kecoh)

Tihah: sambil mengambil remote control nak tekan 103... " adik, muka mak macam Nora Elena kan"...

emak : terkejut, buat2 tak dengar.... apa kakak..???

Tihah : kakak kata, muka mak macam Nora Elena... ..(sambil tersenyum riang)...


nak tanya, kalau korang la kan, de org cakap muka hampa mcm nora elena, mcmne..??? berbunga2 mcm aku tak..???

aku tersengih2 sendri... perasan..mcm kerang busuk..pdhal x pergi tengok cermin... gi larr cermin diri sendri...

dan tetiba.. abah dtg...

tihah ulang skali lagi...: abah, muka mak macam Nora Elena kan abah...

yg membuatkan aku bertambah kembang...bila abah ckp


abah : tak nak lar... Nora Elena gigi jongang.. muka mak elok2, kata mcm Nora Elena pulak...elok lg mak...


aku kompius... perlu sengih lg kerr perlu hampa...hahaha


dah..dah..pasal nora elena pun nak jadik crita ke ....

aku pun x nampak dari perspeksi mana si tihah nampak aku mcm nora elena..

ke nak amik ati aku jek, supaya dia leh tengok kartun dgn aman...
itu lah sebenarnya.....


cantik weh minah nih..



ngko saje jek kan letak gmbr tgn kat dagu ala2 nora elena..hahaha




apsal la gmbr juling nih yg dibubuh..
ngko mcm xde gmbr lain kan....




clean...
cantek sangat2 weh minah nih...
perfect figure...


dan..di atas adalah crita klaka keluarga aku..
jgn la take serius...
ntah knp ntah anak aku leh kuar crita gitu...


dan perlukah aku lihat Taufiq ku seperti seth a.k.a aaron aziz..???






eceh..eceh..nak letak gak gmbr kat palang kan...

encem en suami aku lg...hehehe



cerita di atas tidak mempunyai sebarang moral story ok...
ianya lebih kepada unsur perasan bagus...hahaha...
sila jangan ambil iktibar...

6 comments:

  1. pandai tihah ambil hati mak dia....good girl...

    ReplyDelete
  2. sue- linda pun x tau nak komen apa..hahahaha

    ReplyDelete
  3. munna- tu larr, sebenarnya dia puji lebih tu sbb dia nak tgk kartun dgn aman..tu yg bodek tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau saya ckp ada iras awak percaya tak? betul ni..

    ReplyDelete
  5. wahida- eiii, x de larr.. hahaha..lansung xde..bak kata org tua2 'bulu ketiak nyer pun xde serupa'..(eiii, lucah).....hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK