nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, June 27, 2011

jadik artis jap @ Program tanyalah Ustazah..

hii..salam isnin...

nak crita psl ari jumaat aritu... aku dan rombongan puspanita jabatan ke sri pestas untuk program Tanyalah Ustazah TV.. time tu ustazah asni mansor yg bg ceramah...

pengalaman yg best..maklumlah bkn senang dapat keluar masuk sri pentas..
jumpa lak ngan ramai artis...
tgk DJ2 Hot FM kat konti, jumpa aziz desa, ashraf muslim..fuhhh hensem gilerr beb ustaz amirul nih..
bersih jek mukanya...tp x de lak plak aku gi tangkap gmbr ngan dia..malu sey...hehehe


view sri pentas ...



stiker pelawat yg diberikan..



gmbr ramai2..
seperti biasa, aku pasti yg paling tinggi dah gedabak berbanding lain..



leya di konti Hot FM..
putih melepak beb dia nih..



aku percaya yg pipi ku kelihatan mau meletup tahap kebulatan dia ketika ini..



set Program ini..
inilah juga set2 program agama yg lain..
tgk dlm TV mcm gah..
tp rupanya kecik giler..


seisi taklimat diberikan..
baik2 semua mereka2 ini..



ustazah Asni..
sangat cantik ustazah nih weh..
bersih jek muka dia..
dlm TV x berapa ketara kecantikan dia..
tgk real, terpegun aku..
suara dia mengaji, fuhhhh...
meremang bulu roma aku..



ustazah asni dgn kak Sal..



goodie..ada bihun, paper, ngan brosur..



makanan..
x sedap..
aku nih x cerewet orgnyerr..tp yg nih mmg x sedap..
aku rasa depa saja bg mkn x sedap sbb, artis2 nih bkn leh mkn sedap2..
krg bdn jadik gemuk..



foto gedix dr kami..
intan, aku, widya, ngan fie..
ala2 penyanyi nasyid dah..


pengalaman yg best..
nak tengok ulangan...
tengok jumaat nih bersamaan 1/7/2011 kul 10 malam di TV 9..
mak aku cakap muka aku byk sgt kameraman fokus..
so, tetiba glamour la kan..
tak sabar aku nak tengok nanti..
hehehe

5 comments:

  1. kameraman fokus sbb ko cantik nok...aku cakap betul ni...

    ReplyDelete
  2. suka tgk ustazah Asni...cantik je....

    ReplyDelete
  3. wahida- eceh..eceh.. malu i tau..hahaha..xde larr.. kwn2 lnda ramai lg yg lg cantek.. dia fokus byk kat lnda tu sbb paling sehala ngan kamera tu...:)

    munna- aah kan..mmg bersih sgt muka dia..kagum betul linda tgk...

    ReplyDelete
  4. maera sokmo tgk..tpi dh kuar tv lum episod yg nie?

    ReplyDelete
  5. maera- belum kuar lg..jumaat nih bru kuar... maera tak tah tgk larr..maluuuuuu...hehehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK