nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, June 22, 2011

Day 5 – A photo of you making a funny face

lamanya aku nak siapkan cabaran nih kan...

asik tertangguh jek..nih baru day 5..

ok..cabaran ari ini gambar yg aku de wat muka x senonoh...

banyak sgt rasanya muka aku muka x semenggah... muka ntah apa2 ntah..muka kelaka...
sampai tak tau  nak pilih yang mana...

at last aku pilih yang nih..



udush kemain muka aku..
(mcm selama nih cantek kan..??)..hahaha
ok..ok..selama nih pun mmg x cantik..
tp yg nih makin x cantik..

time main bola jaring lawan inter JPS..
aku jd GK terhebat..
muka itam legam sbb larik byk sgt..
 x cukup darah gamaknyerr..

yg muka aku jd buruk gitu sbb aku gelakkan shidah..
shidah jatuh mcm nangka busuk time lawan..
tu aku nak pedajai dia la tu...

eiiii, rindu nyerr time2 mcmnih..
sungguh..
aku betul2 miss kwn2 aku kat BUBPK QS..
sgt2 rindu..
kecoh jek aku kat sana..
korang mmg best larr...




ingin menyahut cabaran..????


Day 1 – Your Facebook profile photo -- DONE



Day 2 – A photo of yourself a year ago -- DONE



Day 3 – A photo of someone you love -- DONE



Day 4 – A photo that makes you happy-- DONE



Day 5 – A photo of you making a funny face--DONE





dan esok yang nih pulak ye...

Day 6 – A photo of a former crush

Day 7 – A photo of you and your best friend

Day 8 – Your most recent photo of you

Day 9 – A photo of you have taken

Day 10 – A photo that makes you laugh

2 comments:

  1. bola jaring? teringat kenangan sekolah. hehee

    ReplyDelete
  2. NMO2- tu pun last linda main time skolah gak, tetiba dah dkt 12 tahun tinggal skolah, tetiba kena main.. kejonggg!!!

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK