nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, June 16, 2011

Day 4 – A photo that makes you happy

a photo that make me happy...

aku sgt..sgt..suka yang nih.. aku ada koleksi gambar2 yg bila aku sedih atau tertekan mcmne pun, pasti aku akan tersenyum sendiri tgk gambar2 nih...

walaupun dalam cabaran katanya 'a' photo..tapi aku xkira..aku nak letak gak berphoto2...

mak rindunyerr anak2 mak masa baby...


tgk tihah yg gendut..
siap buncit lg..



time nih slalu dia duduk sensorang dan nyanyi slow..
mcm berbisik jek dia nyanyi...
ta..ta..ta..la..la..la..


ohhh, senyuman umpama sinaran mentari emak...



rindunyaaaa...
knp kakak cepat sgt membesar..
masa berlalu terlalu pantas...


dan tak adil untuk ilham kan...
mana leh letak gmbr2 kakak jek, kena la letak gmbr adik jugak..


saya itik, kwek..kwek..kwek..
hehehe..
geram nyerr..



 
hati sedih mana yg tak terubat
kalau menatap wajah2 yg membahagiakan mcm nih...




 
ingin menyahut cabaran..????


Day 2 – A photo of yourself a year ago -- DONE

Day 3 – A photo of someone you love -- DONE

Day 4 – A photo that makes you happy-- DONE



dan esok yang nih pulak ye...

Day 5 – A photo of you making a funny face
Day 6 – A photo of a former crush
Day 7 – A photo of you and your best friend
Day 8 – Your most recent photo of you
Day 9 – A photo of you have taken
Day 10 – A photo that makes you laugh

3 comments:

  1. singgah sini follow. jom serang balas

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya dorang neh...rasa nak geget2 jer...

    ReplyDelete
  3. NM02- jap gi saya dtg..terjahhhhh....

    wahida- masa bby nih rindu jek...tu yg tetiba rasa mcm nak ada bby lg nih..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK