nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, May 30, 2011

kenyataan dari secret recipe tentang status halal

last week ada kenyataan dari email2 yg disebarkan secara berleluasa oleh kita2 semua...so, semua org jadik panik...risau gak saya, sbb sy antara penggemar setia secret resipes nih...so, carik, punya carik..ini lah yg saya jumpa...

ini saya lampirkan kenyataan yang secret recipe halal sebenarnya...
yang ditarik balik status halal tu bukan company secret recipie, tapi company lain yg kebetulan syarikat puratos tu ada nama secretrecipe dkt bahan nya..secretrecipe bagi syarikat puratos tu mungkin mmg memaksudkan resipi rahsia...resipi rahsia DNA bab tu la kot..huhuhu

jadi kekeliruan pun berlaku..

so, rasa lega la sikit, leh makan tanpa was2..dan pe yg saya baca, 98% pekerja secret recipes adalah islam.. so, insyallah ok la kan..


leh la klik kat sini



so, lepas nih besday dah leh mkn kek secret recipes balik la ye...

6 comments:

  1. dont worry.. saya call sendiri jakim tanya status SR.. memang halal

    ReplyDelete
  2. tu arr mrs K..dkt opis saya nih masih ramai yg dok compius2 status halal nih..bila dah de fakta yg benar nih lega rasanya..

    ReplyDelete
  3. tu lah nasib baik dah comfirm halal...munna mmg pilih SR kalau nak makan kek

    ReplyDelete
  4. a ah...sebenarnya dah tau hal ini...time first kuar citer ni d satu blog politik, mmg ada seorang pembaca yg link kan mengenai kenyataan secret recipe mengenai hal ini.

    err...nak kogsikan entry ni d blog bley? :)

    ReplyDelete
  5. mekasih ats info terkini ni...
    ina pun suka makan kat SR ni... :)

    ReplyDelete
  6. munna- tu larr, skrg nih ikea plak lnda nak carik..

    BL- boleh amik larr..benda baik, mesti la kita sebar2kan..

    hadina- sedapkan..speggetinya..fuhh...:)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK