nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, May 18, 2011

berani cakap pasal BE dah..

eceh..eceh...tetiba aku dah berani nak cita pasal BE kan..
Sebenarnya BE tu makna apa ek..???hehehe
sbb korang sebut BE,
aku pun belasah sebut jek...


tadi aku bukak nuffnang, setelah dua bulan aku mendaftar spt cita aku disini
aku jd syok...
tersenyum..

tgk..ha..tengok..


aku dah dapat RM4.65 sen...
hehehe..

tu baru dua bulan daftar tu,
kalau 2 bulan = RM4.65
means sebulan RM2.33

so, kalau setahun maunya x RM250,000.00 kan...????

hahahaha...
gelak sikit...
baru dapat empat ringgit dah kecoh kan..

kalau blog2 terkenal mcm
bro ben ashaari atau pun eyriqazz atau pun hanis zalikha xpun yuyu zulaikha

setakat RM4.65 sen nih depa leh dapat dalam masa setengah ari je kan...

aku jek yg kecoh lebih...

tapi best gak la ek rasanya sambil kita menaip nih rupanya ada sen yg diberikan walaupun x banyak..
walaupun sen yang se sen dua jek...



jadik la dari xde...:)

11 comments:

  1. harap semakin bertambah2 jumlah tu nnt..

    ReplyDelete
  2. wah..nanti lelama naik la...

    kene banyak bersabar.. hehehe

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  3. ok la tu.. rajin2 update k.. rasanya pic tu mcm campaign earning. klu BE dia ada lagi ruangan atas tu, tajuk dia BE .. hehe..

    ReplyDelete
  4. sumijelly- lama tu nak tunggu lelama..hehehe

    sue- ooo, yeke..ingatkan tu BE dah...ok..tenks, akan ku godek2 nanti..

    ReplyDelete
  5. takpelah... sikit2 lama jadi bukit..bonus buat kita semua tu

    ReplyDelete
  6. xpernah dapat BE..eheh..tapi yang penting kita enjoyy,,eggee

    ReplyDelete
  7. bunga- kita pon bru dapat cikit jek..hehehe

    ReplyDelete
  8. bestnya, lis seringgit pun tak sampai lagi.

    ReplyDelete
  9. sama mcm munna ckp sikit2 lama2 jd bukit..malah gunung uuu.

    ReplyDelete
  10. salam sis

    Untuk makluman , hadiah penyertaan Nama Baby contest akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar alamat, nama anda dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my , kalo dah hantar, abaikan pesanan ni :) maaf lambt :)

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK