nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Tuesday, April 19, 2011

dah Gi Spital dah...

berbalik dari crita ini..

mcm ngade jek kan..gi spital pon nak ngadu...

ahhhhhh, x kire, nak ngadu gak...

aku dah gi spital dah isnin semalam...
ramainyerrr org, tapi disebabkan semangat nak ilangkan ruam aku berkobar2,
aku tunggu gak walaupon ramai...
moralnyerr, jgn gi spital ari isnin..
ramai sgt2..


ramai kan..



ok..ok fokus..fokus..

akhirnya, setelah berjumpa doktor yg baik itew..

aku diberikan ubat2 ini..



ini sakit kulit namanya..
bukan sebarang ruam,
tapi still leh kategori dalam allergy..

isnin depan aku de appointment ngan pakar Dermatologi dkt HKL..
so, kalau isnin nih still x kurang,
aku kena datang appointment tu,
depa nak kaji, ke, xtray ke, scan ke, print kerr
aku pon x tau..

hope aku akan ok la ye...
thanks ye kengkwan sbb bg support..
byk petua2 yg aku dapat..
aku sangat2 hargainya..
siap tulis dlm buku kecil lagik, takut aku lupa..


doakan2 la ye supaya wajah aku kembali kepada asal..

natural seperti ini..


natural kan..
aku rindukan wajahku seperti ini semula...



hehehe..de yang kena lepuuukkk nih kang...





4 comments:

  1. hehe.. moga cepat baik & tak de apa2 yg serius :-)

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH .. dah jumpa doctor.. oklah lepas ni...

    ReplyDelete
  3. hu..hu.. haah la sama. baru perasan cam ashwara rai punye nenek. hu..hu.. jgn marah abg taufik..

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK