nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Thursday, April 14, 2011

cuci keta bagi orang malas..

korang mcmne..???
aku trus terang mmg malas bab2 cuci keta nih,
tambah2 lg memandangkan aku dok umah burung merpati..
lg2 la susah..
percaya x, pernah 5 bulan aku x mandikan keta kontot aku tu..

dan, mmg malas...

dengan cucian ini...
anda x payah mengankat bontot pon bila gi kekedai mencuci..
ngan anak2 yg penohhh dlm keta,
keta dah leh bersih..


Cuci keta Cyclone...
(Yg nih amik dr Google)



ha!! yg nih keta kontot aku tol2..
memula dulu anak2 aku ngangis kalau masuk sini..
skrg suka lak depa..



gegar!!!gegar!!!



tengah anginkan...

dan kemudiannya,,


HA!!!!
TENGOK,
DAH BERSIH DAH KERETAKU...



SONANG BOKAN..?????


P.s: kreta diatas bukan kretaku ek..warna nya jek yg sama..
kreta sebenar aku ialah kreta BRABUS...hahahaha (POYO JEK)
Sila jangan percaya ok...

6 comments:

  1. pendapat saya?.. ekekek, sama lol!!
    tp my doter takut amat kalo basuh kete pakai drive-tru tu.. huhuhu, menanges la die duk dlm, sian plok..
    keter asben salu r cuci gitu, heheh.. agak lama tp kalo kete baru syg plak sbb org ckp leh calar2.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. haha.. su pun sama.. sakit mata tgk keta kotor, dah la kancil putih, lagi la berbelang.asyik suh mr z pegi kedai, dia pun sama mls nak cuci keta samada kedai atau sendiri. nk tgu bini dia bebel smpi msm muka baru la pegi.. hehe

    ReplyDelete
  3. leily- dulu doter lnda pon sama, nangis, lelama suka lak, siap cakap, 'snow'..'snow'..hhehehe..aah, de dgr gak org kata, keta leh calar..tp stkt nih alhamdulillah

    sue- kan..tapi walaupun mata sakit, tapi tetap malas gak nak gi kedai, skrg dah ttpkan, setiap ari gaji kena gi cuci gak mcmne pon..

    ReplyDelete
  4. hihihi......kalO sini basuh keta sellaunyaa g kedai INDIA tuh..dia cuci memang superBlaa akak..luaq dalam.....sini jarang masuk..katanyaaa cepat pudarkan kaler keta...huhuhu

    kontot pn xpa janji xkena HUJAN PANAS kan..ehehe

    ReplyDelete
  5. sy percaya itu kete awak.. fuhh dasyat2 ha..ha..

    ReplyDelete
  6. opida-samalarr, akk kalu rajin gi kedai india dkt umah tu gak gi cuci, tapi yg tu kena trun2 keta (kena angkat2 bontot larr..hehehe.. mmg bersih dia cuci....
    bab keta kontot, eh, keta kalau mcmkita kan best, lelama bela dia jadik makin besar..hehehe

    aku- yaaaa, saya tau awak mmg percaya yang saya memiliki BRABUS dari dulu lagik..hahaha

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK