nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Wednesday, March 2, 2011

makcik kuno dah daftar..

mesti korang senyum siniskan..aku tgh ciwi skrg nih..org dah berabad2 dah daftar nuffnang..dah untung berjuta2...aku yg ala2 makcik kuno nih, aku dah staun lebih, baru la daftar minggu lepas...hehehe..

inilah iklan pertama yg aku trima dari nuffnang..
dari       milkadeal
macam-macam promosi ada disini..menarik2..rajin2 la layari..

yang terbaru..


dari 1901..sedap hotdognya..slalu aku mkn kat sogo..
tapi kali nih promosinya di KLCC
diskaun sehebat 44%..
hebatkan..
mana nak dapat..
kalau korang x klik..


kalau korang makan, pastinya korang akan segembira ini..


jadi  silalah hayatinya di 1901 KLCC yerr..
utk 3 texas chicken yg slalunya RM17.70 leh jadi RM7.70

tetiba perutku sudah laparrrr...

huhuhu



6 comments:

  1. hahahahahaha..........

    mokcik Kono tuh tak tahan tuh....

    dok nampak iklan nie..tp selalu abai jaa....

    hahahahaha...
    rasa penang cam takda jaaa menda alah nie....

    ReplyDelete
  2. kalau linda pg makan.. kenangi daku dlm hotdog mu itu.. diriku dah klik ur nuff tanda sokongan padu.. hehehe

    epi nuffnanging! eh ada ke word cenggini? huhu

    ReplyDelete
  3. sue- selamat..selamat...hehehe

    kak limah/nid: kak limah tukaq nama ek.. jgn jd hantu kak limah dah la ek..hehehe

    axelida- akan ku klik di nuffnangging mu jua.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hi3x ade lagi sorang makcik kuno yg membuat kn linda x keseorangan :p

    ReplyDelete
  5. angah- skrg kite x kuno dah..xnak join ur group lagik..hehehe

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK