nuffnang

nuffnang

Followers

online user

Monday, March 21, 2011

gambar lama dan gambar baru...

xde pe nak cita sbnrnya..tapi tadi bukak FB, daku telah ditag oleh dua orang,

sorang, kawan lama aku, miza zam, time sekolah menengah..klaka aku tgh..macam geli2 manja jek tgk gambar skema tahap gaban aku...ngan spek tebal, ngan itam legam...



nih, sekolah, dato' lela pahlawan, pdg serai, kedah
rombongan pengawas sekolah ke muzium kedah..
xsure tingkatan berapa..
tapi aku rasa tingkatan 3 kot...

cuba teka aku yang mana..????????
yg berdiri kanan skali..huhuhu
kurus renjong lg time nih..hehehe


ha!!!yg nih , aku yg mana..???
time sekolah teknik kulim, tingkatan 5 kot...
lepas balik dr kelas tambahan nak ke asrama,
aku nih budak ostel dulu.....

yg nih pon mcm klaka..
aku pon x pasti knp aku itam legam dulu..
nak kata budak sport, idak lerrr,
(cara ckp tu, macam larr skrg nih putih sgt kan..kan....???)



dan tag kedua oleh office mate baru aku, zaki...
tadi kami de meeting, dan tetiba jek bos besar nak tangkap gambar.
.xsure knp..utk buletin kot...
dah org suruh tangkap gmbr,
aku ikut jek larr, renyihhh jek la kat situ..hehehe


Seksyen Pakar...
Bahagian Rekabentuk dan Empangan...
ok la kan, janji aku nampak kurus dlm gambar..hehehe



cerita arini xde motif, layan jek la ek....hehehe

1 comment:

  1. haha baru nak teka gambar sekolah tu belah kanan.. tp linda dah kantoikan..

    pendek jer r komen.. Pn. Zek dah panggil

    ReplyDelete

pendapat kwn2 amcm..???

MAI LA KLIK